Re: plaga

Data: 2017-06-29 15:03:53
Temat: Re: plaga
Od: "MaciekP" <n...@o...pl>

A w ogole to moze piszesz o mniejszym krewnym chrzaszcza majowego
pojawiajacym sie w czerwcu. Nie wiem jak go zwac (moze chrzaszcz
kasztanowy). U mnie na lubelszczyznie majowe skonczyly sie 3 tygodnie temu.

Pozdr
Maciek

---
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
AVG.
http://www.avg.com