Re: plama z oleju na bucie :(

1. Data: 2005-10-29 14:19:35

Temat: Re: plama z oleju na bucie :(
Od: Jack Houseman <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

vallerie wrote:

> Mhm... było tak, stary olej plusknął i cały czybek mam w czarny...
> but z noobuku..., prałam ludvikiem... po wyschnięciu brak reakcji na
> detergent... buty sa zielone, trochę mam boja używać czegoś bardzo
> silnego by nie odbarwiło zupełnie...
> Na grupach jest sporo teoretycznych porad, może ktoś miał pododbny
> problem i ewentualnie by wiedział?
> Pozdr.
> [1 post]

Ja bym sprobowal szmatka nasączoną benzyna ekstrakcyjna - powinno zejsc.
ALe warto przedtem sprawdzic na bucie (np gdzies wewnatrz, na jezyku buta,
gdzie nie bedzie widac) czy benzyna nie zmyje farby z buta :-)

Jado

2. Data: 2005-10-29 19:28:40

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack Houseman" <K...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ALe warto przedtem sprawdzic na bucie (np gdzies wewnatrz, na jezyku buta,
> gdzie nie bedzie widac) czy benzyna nie zmyje farby z buta :-)

Moja mama też polała but olejem. jedyną radą było zamoczenie drugiego
również. I co dziwne - nie udało się. Wyszedł inny odcień...

Pozdrawiam
Gosia

Test
przyciecie stali nierdzewnej w Wa-wie