Re: płatki owsiane -MM

From: "Adam Charazinski" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: płatki owsiane -MM
Date: Tue, 23 Nov 2004 20:43:05 GMT

Użytkownik "skapula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cnqa1o$d09$1@inews.gazeta.pl...
> Powiedzcie mi proszę - czy to że na opakowaniu jest napisane "płatki
> owsiane
> zwykłe" to jest jednoznaczne z tym, ze sa to zwykłe nieprzetworzone płatki
> owsiane?? Biorąc po uwage płatki owsiane zwykłe np Kupiec i takie zwykłe z
> supermarketu (za złotówkę), widać róznicę np po zalaniu ich wodą. Te
> pierwsze potrzebują więcej czasu zeby rozmokły...nie wiem jak to sie ma do
> stopnia ich przetworzenia, ale te twardsze wydają mi sie mniej
> przetworzone.
> Które płatki owsiane uważacie za najlepsze?

platki zamien na otreby pszenne granulowane ze sliwka lub jablkiem. firma
sanos czy jakos tak
platki sa bardzo kaloryczne i po dodaniu do nich mleka o duzej zawartosci
tluszczu
ale pewnie zaraz zbanuja mnie malkontenci optymalni wiec juz nic nie pisze
:) ze tluszcz to good very good :)
w mojej diecie trzeba jesc duzo otrebow z 2 powodow, sa wchlaniane
(przyswajalne) i maja duzo blonnika ktory ulatwia trawienie

pozdrawiam
Adam