Re: podklad

From: Lia <i...@p...org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: podklad
Date: Wed, 8 Mar 2006 19:32:48 +0100

Dnia 2006-03-08 08:52:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joan* skreślił te oto słowa:

> Co masz na mysli, piszac o "zaiwanianiu"??

No zabieranie np mamie podkładu, zeby go sobie popróbowac przez kilka dni.
To chyba jasno wynikało z przebiegu dyskusji, prawda?

(czyli jednak problem z czytaniem ze zrozumieniem, biedactwo...)

> KUPILAM podklad Loreala, na
> probe, z przeceny. Bylo to dawno i dlatego nie pamietam jaki to byl rodzaj,
> ale na pewno byl to podklad firmy Loreal i z tym wlasnie podkladem
> porownalam MF.

Czyli nie porównałaś go z podkładem, o który pytała Magda.

> Czy Ty pamietasz dokladnie wszystkie nazwy kosmetykow, jakich kiedykolwiek
> uzywalas?

Jak nie pamiętam, to nie porównuja jakiegos tam podkładu w momencie gdy
ktoś pyta o konkretny podkład.
Do tego orientuję się na tyle, ze wiem, iż dwa lata temu nie używałam
podkładu, który jest dostepny u nas od 2 miesiecy.

> To widac mloda jestes i masz bardzo dobra pamiec, gratuluje...

A dziękuję, bo pamięc rzeczywiscie mam bardzo dobrą.

> Biedne dziecko, wykorzystaj swoje talenty do lepszych celow niz nic nie
> wnoszace pyskowanie na grupach, ktore staraja sie trzymac jako taki
> poziom...

Biedna sklerotyczko. Porównaj może jeszcze jakiś krem, którego używałaś,
ale nie pamiętasz jego nazwy z nowym kremem E.Lauder. Będzie to tak samo
sensowne i kompletnie nic nie wnoszące jak Twój pierwszy post w tym watku.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/