podoba wam się carla?

101. Data: 2009-01-28 14:36:39

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:v8cd9085ojj8$.np291kwjt7vq$.dlg@40tude.net...
> [...]

owszem.

> Cooo, te fhancuskie whhhrrr...ghhhh...?
> Włoski - to jest muzyka.

Hm. Pewnie zależy w czyich ustach. ;)
pozdr.
o.

102. Data: 2009-01-28 15:49:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Cooo, te fhancuskie whhhrrr...ghhhh...?
> Włoski - to jest muzyka.

Włoski to się wypluwa (bpanmsp).

--
Pozdrawiam - Aicha

103. Data: 2009-01-28 16:11:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 16:49:38 +0100, Aicha napisał(a):

> Włoski to się wypluwa (bpanmsp).

A niemiecki?
:-P

104. Data: 2009-01-29 15:39:33

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 09:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Bijesz? Stają jej?

Co za prostaczka.
Ty tepa pizdo, jak widac kompletnie nie rozumiesz dowcipu.
No ale co moze wiedziec prosta wiesniaczka bez wyksztalcenia, ktora
byla ruchana 2x w zyciu i to w celach rozplodowych, a w dodatku w
jedynej slusznej dla niej pozycji?
Moze np to ci troche rozjasni w tym pustym, ciemnogrodzkim lbie
debilko:

http://farm4.static.flickr.com/3254/2928511713_97372
a0806.jpg?v=0

albo technika:

http://discordia.pl/~toread/pics/fun/1087362921979.j
pg

Dlatego przymknij ryj i rob to w czym jestes dobra, czyli gotuj
kapuche, ale na pewne tematy, na ktore nie masz ZADNEGO pojecia
niedorznieta ropo, nawet sie nie wypowiadaj, hehehe.

Bluzgacz

105. Data: 2009-01-29 15:55:26

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 19:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Podglądnąłeś z ciekawości albumik, co?
> :-DDD

Nie debilko, ale skoro juz o zdjeciach mowisz to moze cos grupowiczom
przypomne i cie osmiesze.
Odpowiedz mi na jedno pytanie: jak publikowalas zdjecie swojego
dzieciaka w sieci - to do ktorego dawalas linka na grupie - to pytalas
go wczesniej o zdanie, czy zyczyloby sobie, zeby publikowac jego fote,
czy raczej okazalas sie zwykla szmata, ktora ma takie parcie na bycie
w centrum uwagi, iz jest w stanie sprzedac swoja rodzine, do tego ja
ponizyc i najzwyczajniej w swiecie zeszmacic, tylko po to, aby ktos
powiedzial choc jedno zdanie, a przy okazji moze pedofil sie na to
napalil?
Czy majac swiadomosc tego co wtedy zrobilas, zdajesz sobie sprawe, ze
jestes kompletnym dnem, zywym szambem, ktore naprawde nie ma zasad (o
tym przekonalismy sie juz wczesniej) i CHUJOWA MATKA, ktora zeby ktos
ja podziwial, jest w stanie kupczyc wlasnym dzieckiem online jak na
targu?
Jestes zalosna i chujowa, bezdennie glupia i prosta, a do tego tak
pusta, ze jak ci sie pierdolnie w czerep to od echa az pekaja skaly na
goloborzach.
Teraz pomysl: znalaz sie jakis stary ramol, pierdolniety debil - o! np
taki jak pansracz, lubiacy mlode dziewczynki - ktory sobie to zdjecie
zgral, powielil, powiekszyl i codziennie zjeddza pod nie tak, az ma
otarcia na fiucie, tylko dlatego ze popierdolona matka tego dziecka
chciala pokazac online jakie to ono uzdolnione i w swym ograniczeniu
umyslowym pochwalic sie calemu swiatu... Pomysl takze, co zrobi takie
dziecko, kiedy naprawde zda sobie sprawe, ze jego matka jest takim
jebanym pustostanem i tepakiem, i obnosi sie z jego zdjeciem jak ze
zdjeciem laski z Albani, ktora idzie na sprzedaz do Hamburga?
Po prostu powiedz to Nam, no powiedz.

Bluzgacz

106. Data: 2009-01-29 16:00:19

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 14:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Cooo, te fhancuskie whhhrrr...ghhhh...?
> Włoski - to jest muzyka.

Niezly debil hehe.
Pewnie z wloskiej lubisz najbardziej Italo disco - nawet sie nie
dziwie, bo to widac po tobie. Zaloze sie, ze z kolezankami w miniowach
i laptopami na kolanach przesiadujecie na wiejskiej potupajce, gdzie
leca takie hiciory.
Napisz ksiazke: "Ja w miniowie i moj przyjaciel laptop"

Bluzgacz

107. Data: 2009-01-30 18:24:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> Moze np to ci troche rozjasni w tym pustym, ciemnogrodzkim
> lbie debilko:

No i coś Ty Bluzgaczu narobił najlepszego? Stworzyłeś potwora! Ja już
od dawna podejrzewałam, że Ikselka Cię wykorzystuje, a teraz mam
pewność - musi uwielbiać Twoje słowne bdsm, skoro po każdym poście
pisze "kocham cię" albo "kochanie". Komuś, kto ma tak uległą naturę
(mąż mi wybrał oprawki, mąż mnie wyciągnął ze szkoły, dałabym się
upić) potrzeba bardzo niewiele, żeby zacząć realizować swoje fantazje,
szczególnie jak nie pracuje i ma wolną chatę. A teraz, kiedy las jej
wyrósł jak na drożdżach po zasileniu unijnymi dopłatami, będzie miała
skąd brać materiał na wyposażenie studia. I jak zacznie puszczać w
necie swoje fotki, to mojomichałowe studio straci cały dochód z
reklam...

--
Pozdrawiam - Aicha

108. Data: 2009-01-30 19:44:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:24:42 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> pisze "kocham cię" albo "kochanie". Komuś, kto ma tak uległą naturę
> (mąż mi wybrał oprawki, mąż mnie wyciągnął ze szkoły, dałabym się

To tylko przeniesienie z alkowy, biedna niedopieszczona kobietko :-)
Mąż mnie także na rękach nosi, karmi, ubiera i myje - najbardziej lubi,my
pod prysznicem... Upsss... To Ty tu jesteś od TYCH opowiastek :-)

> [...]
> wyrósł jak na drożdżach po zasileniu unijnymi dopłatami, będzie miała
> skąd brać materiał na wyposażenie studia. I jak zacznie puszczać w

A wiesz, mam ochotę :-)

> to mojomichałowe studio straci cały dochód z
> reklam...

Ale produkcja :-)
Widac, że nigdy nie miałaś do czynienia z lasem... ;-P

109. Data: 2009-01-30 19:49:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 20:44:40 +0100, Ikselka napisał(a):

> To tylko przeniesienie z alkowy, biedna niedopieszczona kobietko :-)
> Mąż mnie także na rękach nosi, karmi, ubiera i myje - najbardziej lubi,my
> pod prysznicem... Upsss...

Zapomniałabym: najbardziej lubi kupowac mi bieliznę i coś błyszczącego -
sam wybiera i mi zakłada... I nie jest to powróz, jak by sobie wymarzył
Michaś :-)

110. Data: 2009-01-30 21:29:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> [...]
> lubi,my
> pod prysznicem... Upsss... To Ty tu jesteś od TYCH opowiastek :-)

Ja myślałem, że mowa jest o wyuzdanym seksie. A to powyżej, to ja robię
kolejno z wszystkimi wnuczętami, dopóki nie urosną. Noszę je na rękach,
nawet czasem na barana, karmię, ubieram, myję i wygłupimy się pod
przyszmicem. ;DDD

michał

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?