Re: podwyższony cholesterol?

Data: 2012-09-18 03:34:44
Temat: Re: podwyższony cholesterol?
Od: Staruszek <s...@n...pl.pl>

Użytkownik Basia Wiking napisał:
> Porozmawiajmy trochę na temat poziomu cholesterolu we krwi.
> Ktoś ustalił, że norma /ogólny/ jest 200mg. i wszystko co ponad
> jest do obniżenia lekami.
> Słyszalam od wielu osób, iż zbijanie cholesterolu lekami kosztowało ich
> pogorszeniem zdrowia/?/
> Podobno prawda jest taka, że poziomu cholesterolu nie da się obniżyc na
> dłuższą metę
> ani przy pomocy odpowiedniej diety, ani leków, gdyż zawsze wraca on do
> swojej wartości początkowej.
> Podobno na całym świecie przyjmuej się, że średnia wartości stężenia
> [...]
Są dwie fachowe książki obalające mit cholesterolu.Radzę kupić i poczytać.

Tu coś naskrobano w tym stylu jaki ja wyznaję
http://prawda2.info/viewtopic.php?t=6846

Mam sporo spostrzeżeń na temat , ale nie będę się produkował na
grupie,bo temat kontrowersyjny i wywołuje zwierzęcą wściekłość w miejsce
[zamiast]argumentów.

Na marginesie...miałem przed laty 530 i nie zbijałem i mam się dobrze
[i zdrowo!]

Straruszek