pomocy w dobraniu muszli

11. Data: 2012-11-11 11:10:09

Temat: Re: pomocy w dobraniu muszli
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andy Niwinski" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:k7o0pi$cqk$1@news01.versatel.de...

> "zlotowinfo" <d...@d...xx> schrieb im Newsbeitrag

> Bosz.....
E,, czekaj, może ty z tych, co do wymiany żarówki trzech kumpli, albo
elektryka potrzebują.

O pion kanalizacyjny mu chodzi.O, cuś takiego:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/-w67MN3nl2M0dp
bu9jltuw
czyli o to, gdzie idą rury od tego kółeczka na twoim rysynku oznaczająego
odpływ.

12. Data: 2012-11-11 16:51:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Nov 2012 05:21:49 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Odpowiedź godna mistrza... To ja, kobieta wiem, że chodzi o rurę doprowadzającą
wodę do pomieszczenia...

Poza dyskusją wtrącę: niby dlaczego kobiecość miałaby być jakimkolwiek
argumentem na wyjątkową łatwość zadania? - kobiety najczęściej mają lepszy
zmysł techniczny od mężczyzn... Mężczyźni mają w technice (nad kobietami)
przewagę jedynie z powodu siły fizycznej - bo po prostu łatwiej im
samodzielnie zrealizować swoje techniczne koncepcje.
:-)
--
XL przykładem

13. Data: 2012-11-11 17:29:18

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 17:51, Ikselka pisze:

> [...]
> przewagę jedynie z powodu siły fizycznej - bo po prostu łatwiej im
> samodzielnie zrealizować swoje techniczne koncepcje.

Dlaczego np. inżynier ma zasuwać fizycznie?
On wymyśli i pokieruje, robotnik wykona, a kobieta gdzie ma tu niby
przewagę.

14. Data: 2012-11-11 17:49:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 18:29:18 +0100, Dawid napisał(a):

> Dlaczego np. inżynier ma zasuwać fizycznie?
> On wymyśli i pokieruje, robotnik wykona, a kobieta gdzie ma tu niby
> przewagę.

"Mężczyźni mają w technice (nad kobietami) przewagę(...) - czytaj ze
zrozumieniem.
(by XL)

15. Data: 2012-11-11 18:45:53

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 18:49, Ikselka pisze:

> "Mężczyźni mają w technice (nad kobietami) przewagę(...) - czytaj ze
> zrozumieniem.

* jedynie z powodu siły fizycznej *
czytaj co piszesz, nie wytykaj innym swoich błędów

16. Data: 2012-11-11 19:22:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 19:45:53 +0100, Dawid napisał(a):

> * jedynie z powodu siły fizycznej *
> czytaj co piszesz, nie wytykaj innym swoich błędów

Cóż, nie rozumiesz prostego tekstu. I to własnego.
(by XL)

17. Data: 2012-11-11 20:58:00

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
> co rozumiesz pod pojeciem pionu

Pod pojęciem pionu kanalizacyjnego rozumiem układ rur kanalizacyjnych
przebiegających przez budynek z góry na dół, zakończony w części górnej
kominkiem odpowietrzającym, w części dolnej przechodzący łagodnym łukiem w
przykanalik, który z kolei uchodzi do kolektora zbiorczego kanalizacji
sanitarnej bądź (o zgrozo) do zbiornika bezodpływowego zwanego kolokwialnie
(podobnie jak wzajemne relacje w polityce) szambem. Do wspomnianego powyżej
układu rur podłączone są odpływy przyborów sanitarnych. Pramaterami
charakteryzującymi te odpływy mogą być średnica wyrażana w metrach,
wyrażany w procentach spadek i długość od punktu przyłączenia przyboru do
punktu połączenia z pionem także wrażana w metrach. Ponadto piony
kanalizacyjne w budynkach wielokondygnacyjnych wyposażone są w zwalniacze
ścieków których celem jest takie zwolnienie prędkości spływających fekaliów
aby zakręt pionu w dolnym odcinku i przykanalik nie zostały zatkane na
skutek przyklejenia się doń kału spływającego pionem ze zbyt dużą
prędkością. Na zdjęciu pionu udostępnionym dzięki uprzejmości kol. Andy'ego
Niwińskiego zwalniacz o którym pisałem jest doskonale widoczny w górnej
części zdjęcia.
Mam nadzieję że teraz nasze protokoły komunikacyjne w zakresie zrozumienia
pojęcia pionu kanalizacyjnego są ustalone i ujednolicone, a jeżeli nie to
proszę abyś mój sposób rozumienia pojęcia pionu kanalizacyjnego przyjął jako
ogólnie obowiązujący- przynajmniej na potrzeby tej dyskusji. Tak będzie
najłatwiej.

Teraz chciałbym spróbować konstruktywnie odpowiedzieć Ci na zadane pytanie -
słowem pomóc Ci. Zostawmy więc istotę pionowości pionu bo wchodząc w arkana
teorii względności lub teorii Kopernika możemy dojść do wniosku że pion
wcale nie przebiega pionowo i wcale nie jest prostopadły do Twego poziomu.
Zostawmy to. Skupmy sie tylko na jednym wybranym zagadnieniu. Gdzie jest ten
pion biegnący pionowo w stosunku do punktu zaznaczonego na Twym rysunku jako
odpływ z ustępu? Gdzie znajduje się rura pionu kanalizacyjnego i ile
jednostek długości jest oddalona od punktu który byłeś uprzejmy zaznaczyć
jako odpływ? Potencjalnie możliwe lokalizacje, najpowszechniej i z
największym prawdopodobieństwem stosowane w budownictwie popdpowiedziałem Ci
w moim poprzednim poście.
--
Jackare

18. Data: 2012-11-11 23:17:53

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

> ale w którym miejscu jest? W obrębie pomieszczenia? W ścianie? Za ścianą -

dopływ wody na wysokości 1m idzie poziomo z licznikami w tej wnęce
wąż dopływowy jest dokręcony mniej więcej w połowie poziomej rury

erator/

19. Data: 2012-11-12 11:35:27

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> dopływ wody na wysokości 1m idzie poziomo z licznikami w tej wnęce
> wąż dopływowy jest dokręcony mniej więcej w połowie poziomej rury

JA pierdolę, gościu, ty jesteś chyby blondyn z długimi włosami.

PION KANALIZACYJNY

czy mam przeliterować?

20. Data: 2012-11-12 20:43:05

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

> dopływ wody na wysokości 1m idzie poziomo z licznikami w tej wnęce
> wąż dopływowy jest dokręcony mniej więcej w połowie poziomej rury

Przykro mi, nic nie poradzę. Chiałem pomóc, ale nie dam rady...

problem z piecem
zgubiony klucz biurka -pomóżcie
"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
News Software. Get TOP in the mass media and SE.
Utrzymanie domu 250 m