pomocy w dobraniu muszli

1. Data: 2012-10-30 09:45:00

Temat: pomocy w dobraniu muszli
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym optymalnie wykorzystać miejsce
aktualne ustawienie muszli zajmuje za dużo miejsca
chciałbym zająć część półek na spółczkę i ubikację
teraz stoi ona pod kątem obok półek

chciałbym doprowadzić do takiego stanu:

http://panel.comze.com/lazienka.png

jaką dobrać do tego miejsca
odpływ w tym stanie musiałaby chyba wejść od lewej strony
u dołu, więc nie wiem czy szukać czegoś dostosowanego czy poprostu kuć

erator/

2. Data: 2012-11-01 15:24:52

Temat: Re: pomocy w dobraniu muszli
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> chcialbym optymalnie wykorzystać miejsce
> aktualne ustawienie muszli zajmuje za dużo miejsca
> chciałbym zająć część półek na spółczkę i ubikację
> [...]

nie kapiszczi...

jakiej rady oczekujesz?

jak zależy ci na miejscu to jakiś stelaż i kibel wiszący, coś najkrótszego
jakie sie da...

stelaż wkuć w ścianę a podeście jakoś pokombinować.

myślę ze stelaż co zabudowy ciężkiej byłby najlepszy bo eni ma żadnych nóg i
można kombinować ostro z podejściem.

3. Data: 2012-11-04 12:48:59

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> stelaż wkuć w ścianę a podeście jakoś pokombinować.
>
> myślę ze stelaż co zabudowy ciężkiej byłby najlepszy bo eni ma żadnych nóg

jak rozumiem te podwieszane, mają odpływ raczej w ścianie
ja mam raczej w podłodze po lewej

erator/

4. Data: 2012-11-04 14:33:11

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:

> jak rozumiem te podwieszane, mają odpływ raczej w ścianie
> ja mam raczej w podłodze po lewej

hm... zależy ci na minimalizacji przestrzeni zajmowanej przez kibel, z
odpływem musiś kombinować. Może rozkuć posadzkę przy dopływie, może sie da
obrócić kolano lub cos podobnego. Dorobić jakąś zabudowę pod spodem, jakiś
postument czy coś w ten deseń.

5. Data: 2012-11-04 21:32:54

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

> jaką dobrać do tego miejsca
> odpływ w tym stanie musiałaby chyba wejść od lewej strony
> u dołu, więc nie wiem czy szukać czegoś dostosowanego czy poprostu kuć

Odpływ odpływem, ale gdzie masz pion? Na rysunku pionu nie widać.

6. Data: 2012-11-06 13:04:45

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

> Odpływ odpływem, ale gdzie masz pion? Na rysunku pionu nie widać.

pion jest prostopadły do obrazku to chyba oczywiste ;p

erator/

7. Data: 2012-11-07 22:20:23

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pion jest prostopadły do obrazku to chyba oczywiste ;p

ale w którym miejscu jest? W obrębie pomieszczenia? W ścianie? Za ścianą - w
szachcie?

8. Data: 2012-11-10 08:20:44

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

> ale w którym miejscu jest? W obrębie pomieszczenia? W ścianie? Za ścianą -
> w szachcie?

jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
co rozumiesz pod pojeciem pionu

erator/

9. Data: 2012-11-10 13:21:49

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 listopada 2012 09:20:54 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

> jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
>
> co rozumiesz pod pojeciem pionu

Odpowiedź godna mistrza... To ja, kobieta wiem, że chodzi o rurę doprowadzającą wodę
do pomieszczenia... Pion wodny, w odróżnieniu od pionu kanalizacyjnego, który
zaznaczyłeś...

Ania

10. Data: 2012-11-11 11:05:21

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <d...@d...xx> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> jest poziom i pion, pion jest czymś prostopadłym do poziomu
> co rozumiesz pod pojeciem pionu

Bosz.....

problem z piecem
zgubiony klucz biurka -pomóżcie
"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
News Software. Get TOP in the mass media and SE.
Utrzymanie domu 250 m