poniesienie kołka o milimetry

11. Data: 2018-01-18 16:46:52

Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 12:03, Krycha pisze:

> Nie mam takiej regulacji.
>
> Krycha.

To załóż na haczyki tulejkę o ściance 3mm.
np.nakrętkę.

12. Data: 2018-01-18 16:50:37

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 12:05, Krycha pisze:

> Czytam, ale nie rozumiem ;-(
>
> Krycha.

Dlaczego zrobiło się źle?

13. Data: 2018-01-18 16:58:40

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytam, ale nie rozumiem ;-(

Nie zdarza się tak, że było dobrze i nagle jest źle, mimo że nikt przy
tym nie dłubał. Jeśli wcześniej było wszystko dobrze, to niemożliwe
jest, żeby samo z siebie zrobiło się źle.
Albo wcześniej nie było dobrze i szafka wisiała wspomagana jakimś
podkładem, albo w trakcie demontażu coś zostało uszkodzone. Innej
możliwości nie ma.
A teraz może grubszy hak da się wkręcić?

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

14. Data: 2018-01-18 19:56:36

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 12:05, Krycha pisze:

> Czytam, ale nie rozumiem ;-(

Tu nie ma co rozumieć. Trzeba po prostu kupić
nowe szafki, które mają zawieszenie z regulacją.
Ten hak o tym przypomniał.

15. Data: 2018-01-18 20:13:33

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 o 12:36, cef pisze:

> Może to mało subtelne, ale ja bym podłożył pomiędzy hak i ucho szafki
> cokolwiek - a jak bym nie znalazł, to pewnie gazetę poskładaną w kosteczkę.

||___ | |
|____|____| |
|___________|
| ___|

Kaczin

16. Data: 2018-01-18 20:35:26

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 o 16:50, t-1 pisze:

> Dlaczego zrobiło się źle?

Być może montujący oparł szafkę na brzeg płytek.
Uważam to za niebezpieczne, możliwość pęknięcia płytek, obciążonych szafką.
Przy pierwszym moim malowaniu opuściłam szafkę, aby nie opierała się na
brzegu płytek, co spowodowało, ze wystawała i nie była w linii z szafką
sąsiednią.
Teraz, przy kolejnym malowaniu, chcę to naprawić.

Krycha

17. Data: 2018-01-18 20:36:56

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 o 19:56, collie pisze:

> Tu nie ma co rozumieć. Trzeba po prostu kupić
> nowe szafki, które mają zawieszenie z regulacją.
> Ten hak o tym przypomniał.

Chcesz być sponsorem :-)

Krycha.

18. Data: 2018-01-18 20:43:53

Od: marrgol <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-01-18 at 20:35, Krycha wrote:
> Być może montujący oparł szafkę na brzeg płytek.
> Uważam to za niebezpieczne, możliwość pęknięcia płytek, obciążonych szafką.

U mnie się tak opierają już 42 lata... ;-)

--
mrg

19. Data: 2018-01-18 20:44:39

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 o 20:13, Kaczin pisze:

> ||___     | |
> |____|____| |
> |___________|
> | ___|

Może korek? Chyba za miękki.
Kołek z dziurką.

Krycha.

20. Data: 2018-01-18 23:08:32

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Młotkiem podniesie się, czyli zegnie od płaszczyzny ściany w górę,
> ale tuż przy ścianie, gdzie opiera się uchwyt szafki, jest na tym samym
> poziomie.

Rozważania teoretyczne rzeczywiscie są dobre na dlugie zimowe wieczory.
Ale lepiej wez mlotka i pierdyknij w ten hak. Jesli rozchodzi sie
naprawde o te 3mm to metoda zadziala i juz.

wałki i pędzle po farbie olejnej
jaki wodomierz do ogrodka
Lodówka pilnie potrzebna
czy gaz będzie tanszy?