poniesienie kołka o milimetry

21. Data: 2018-01-18 23:15:35

Temat: Re: poniesienie kołka o milimetry
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 o 20:44, Krycha pisze:

> Może korek? Chyba za miękki.
> Kołek z dziurką.
>
> Krycha.

Raczej coś metalowego. Nakrętka z kołnierzem lub coś podobnego.

--
Kaczin

22. Data: 2018-01-18 23:16:47

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2018 o 23:08, tomek pisze:

> Rozważania teoretyczne rzeczywiscie są dobre na dlugie zimowe wieczory.
> Ale lepiej wez mlotka i pierdyknij w ten hak. Jesli rozchodzi sie
> naprawde o te 3mm to metoda zadziala i juz.

Ale to twoja rada jest teoretyczna. Krycha, w przeciwieństwie do ciebie,
wykazuje sporo pomyślunku.

--
Kaczin

23. Data: 2018-01-19 02:56:53

Temat: poniesienie kołka o milimetry
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sciana z czego?

24. Data: 2018-01-22 20:49:36

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2018 o 15:56, Krycha pisze:
> Szafka kuchenna, po pierwszym montażu, po zawieszeniu mieściła się tuż
> nad płytkami, ale po zdjęciu przed malowaniem i ponownym zawieszeniu już
> tak dobrze nie jest.
> Brakuje teraz 3 milimetry, aby była znowu nad płytkami.
(...)

Rozwiązałam problem, korzystając z Waszych rad + inwencja własna, w
następujący sposób:
- drewniany kołek meblowy rozłupałam wzdłuż na pół
- końcówkę z jednej stron zaostrzyłam
- wbiłam go pod kołek ze śrubą, zaokrągloną częścią do dołu,
wszedł cały, widać było tyle miejsca.
Efekt jaki potrzebowałam.

Pozdrawiam Krycha.

25. Data: 2018-02-08 13:28:28

Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

Nałożyć na śrubę rurkę/tulejkę o grubości ścianki 3 mm (lub jakąś nakretkę)?
Przykręcić uchyty w nowym miejscu do szafki?
Zmienić rodzaj uchwytów (np. na takie z regulacją)?

-----
> Nie mam takiej regulacji.

wałki i pędzle po farbie olejnej
jaki wodomierz do ogrodka