poranne bieganie (OT?)

1. Data: 2003-06-15 07:25:12

Temat: poranne bieganie (OT?)
Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może NTG ale nie wiem gdzie mogę zapytać:
czy ktoś się orientuje czy zdrowe jest poranne bieganie i ćwiczenia.
Chodzi mi o godzinę 5:30, albo 6:00. Chodzę spać ok. 21:00 - wstaję ok.
5:00 więc myślę, że mój organizm już się przestawił na taki tryb i
poranne bieganie ok. pół godziny po przebudzeniu może mi tylko zrobić
dobrze. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie.

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-06-15 07:48:43

Temat: Re: poranne bieganie (OT?)
Od: "Zorbas" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Dionizos' w pocie czoła wystukał/a na swojej klawiaturze:
> [...]
> poranne bieganie ok. pół godziny po przebudzeniu może mi tylko zrobić
> dobrze. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie.
Polecam grupę pl.rec.sport. Bieganie rano jest jak najbardziej zdrowę,
najważniejsze by robić to przed śniadaniem. Polecam przed biegiem wypić
szklankę wody mineralnej nieagzowanej. Oczywiście zacznij od rozgrzewki.
JEdnak musisz pamietać, że poranne bieganie to nie tylko wyjście z domu i
przebiegnięcie się przez paredziesiąt minut. Bieganie to również rozgrzewka
i czynności "pobiegowe". Gdybyś chciał parę wskazówek to daj znać napiszę.
--
Mądry człowiek pozostawia ocenę jego mądrości innym

1. Data: 2003-06-15 08:31:59

Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje zajzec na strone sfd.pl na dzial fitness. tam dowiesz sie
wszystkiego. ja tez myslalam o porannym bieganiu, ale chyba zdecyduje sie na
rower. tez na czczo, przed sniadaniem. ale najpierw musi sie skonczyc sesja,
bo niestety nie mam teraz za duzo czasu.

pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-15 08:55:55

Od: "wojtek j" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam www.bieganie.pl

1. Data: 2003-06-15 09:17:40

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtek j wrote:
> polecam www.bieganie.pl
[tnij posty i odpowiadaj pod nimi]

dzięki za te linki - sprawdzę co tam ciekawego.
oczywiście wiem, że nie mogę wstać ubrać się i zaraz pędem wybiec z domu
na 5 minut a potem usiąść przed komputerem :) wcześniej regularnie
chodziłem na siłownie więc wiem jak ważna jest rozgrzewka itd.
ciekawi mnie tylko co rozuiesz Zorbas pod pojęciem czynności
'pobiegowych': czy tylko rozciąganie? jeśli nie to napisz coś więcej
jeśli możesz. z góry dziękuje

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-06-15 09:41:37

Od: "Zorbas" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawi mnie tylko co rozuiesz Zorbas pod pojęciem czynności
> 'pobiegowych': czy tylko rozciąganie? jeśli nie to napisz coś więcej
Chodziło mi o lekką przechadzkę po biegu, szklanke wody mineralnej (tym
razem gazowanej), lekkie rozciągnięcie (ale tylko lekkie), i prysznic ze
zmienną woda (raz ciepła, raz zimna).
--
Mądry człowiek pozostawia ocenę jego mądrości innym

1. Data: 2003-06-15 10:07:41

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zorbas wrote:
> Chodziło mi o lekką przechadzkę po biegu, szklanke wody mineralnej (tym
> razem gazowanej), lekkie rozciągnięcie (ale tylko lekkie), i prysznic ze
> zmienną woda (raz ciepła, raz zimna).

rozciąganie mam w planach raczej intensywne, a prysznic póki co brałem
normalny :) a czemu akurat gazowanej?
w każdym razie dzięki za rady :)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-06-15 11:38:42

Od: "Zorbas" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Dionizos' w pocie czoła wystukał/a na swojej klawiaturze:

> rozciąganie mam w planach raczej intensywne, a prysznic póki co brałem
> normalny :) a czemu akurat gazowanej?
> w każdym razie dzięki za rady :)
Nie mam pojęcia szczerze mówiąc. Ale wiem, że powinno się pić przed biegiem
szklanke niegazowanej, a po szklanke gazowanej. Nie widzę różnicy, ale takie
są zalecenia specjalistów :)

--
Mądry człowiek pozostawia ocenę jego mądrości innym

1. Data: 2003-06-15 19:18:57

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zorbas wrote:
> [...]
> szklanke niegazowanej, a po szklanke gazowanej. Nie widzę różnicy, ale takie

ciekawa sprawa. w końcu to chyba tylko gaz, prawda? heh. trochę mnie to
zainteresowało.

pozdrawiam
Marcin

Wrastające paznokcie