Re: porod = horror

Data: 2001-11-01 23:32:22
Temat: Re: porod = horror
Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
wiadomości
news:Pine.GSO.4.31.0110311356140.10347-100000@dorota
.am.torun.pl...
On Tue, 30 Oct 2001, Piotr Krysiak wrote:

> Mysle ze bredzisz Xena
>
> "Xena d. Bazyl" napisał(a):

moze troche tak, moze nie. Co do sfrustrowania lekarzy i pielegniarek
- trudno - jako pacjenci musicie troche to przelknac. Mozna nas
zmuszac do pracy za poldarmo i w ilosci godzin ponad wytrzymalosc
czlowieka czesto traktujac nas, lekarzy i pielegniarki jak psow
wypisujac w tej grupie, ze to nasz moralny obowiazek ale nie
da sie zmusic nas do poczucia zadowolenia z takiej roli.

Czy ja o tym pisałam?
Mam w bliskiej rodzinie lekarza i wiem coś o zarobkach, sfrustrowaniu
itp.
A to, co pisalam o zachowaniu jednego ze znanych mi lekarzy, to niestety
prawda. Ale znam tez kupe lekarzy, ktorych moglabym mozno chwalic - to
co mam wymieniac po kolei kto zrobil cos dobrego? Robie im reklame na
zywo i tyle - w ten sposob przyczyniam sie tez do ich zarobkow
prywatnech - ale tylko tych lekarzy, ktorzy sa "sprawdzeni" - proste?

> Argumentacja, ze w Kazachstanie jest jeszcze gorzej jest zadna
argumentacja.

Zaraz zaraaz - o prywatnych klinikach napisałam w kontekscie tego co
napisał któryś z moich przedpiśców, że tam jest tak wspaniale.
Soryy, albo cytujemy wzajemnie nie te posty, albo ktoś kogoś nie
zrozumiał.