poszukuje bardzo dobrego ginekologa

1. Data: 2010-10-15 06:43:03

Temat: poszukuje bardzo dobrego ginekologa
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mam problemy ginekologiczne w związku z tym poszukuje dobrego ginekologa w
Krakowie ale tylko prywatnie przyjmujacego. Najlepiej jakby miał w swoim
gabinecie usg dopochwowe i usg piersi.I taki co wytłumaczy pacjentce o co
chodzi a nie zbędzie ją jak najszybciej bo nastepna czeka w poczekalni.
Dajcie namiary. Proszę pomóżcie

2. Data: 2010-10-15 13:15:38

Temat: Re: poszukuje bardzo dobrego ginekologa
Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problemy ginekologiczne w związku z tym poszukuje dobrego ginekologa w
> Krakowie ale tylko prywatnie przyjmujacego. Najlepiej jakby miał w swoim

nie znajdzieszw KRK. Polecam warszawe (z doswiadczemnia)

malgosia

3. Data: 2010-10-15 13:44:19

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 08:43:03 +0200, Julia napisał(a):

> [...]
> gabinecie usg dopochwowe i usg piersi.I taki co wytłumaczy pacjentce o co
> chodzi a nie zbędzie ją jak najszybciej bo nastepna czeka w poczekalni.

W Warszawie mogłabym polecić kilku bardzo dobrych ginekologów, w tym
specjalistów od USG ginekologicznego.
Jeśli chodzi o USG piersi i innych narządów, w Warszawie jest genialny
specjalista (przez lekarzy uznany za najlepszego), do którego często
kierują lekarze z całego kraju, ponieważ tylko jemu ufają...

Pozdrawiam,
M.

4. Data: 2010-10-15 21:34:44

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli chodzi o USG piersi i innych narządów, w Warszawie jest genialny
> specjalista (przez lekarzy uznany za najlepszego), do którego często
> kierują lekarze z całego kraju, ponieważ tylko jemu ufają...

A mogę prosić o nazwisko?

V-V

5. Data: 2010-10-16 01:47:46

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-15 15:15, malgosia pisze:

> nie znajdzieszw KRK. Polecam warszawe (z doswiadczemnia)
>
> malgosia

Kolina... Dla Ciebie ginekolog? Ciekawe jak Cię badał?
I, nie chrzań o tym, że nie ma dobrych w Krakowie... Najlepiej nie
chrzań wcale

6. Data: 2010-10-16 05:10:51

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-16 03:47, malgorzata pisze:

> Kolina... Dla Ciebie ginekolog? Ciekawe jak Cię badał?
> I, nie chrzań o tym, że nie ma dobrych w Krakowie... Najlepiej nie
> chrzań wcale

Pewnie jakiś go wdupnie badał ;-)

--
animka

7. Data: 2010-10-16 15:18:17

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Oct 2010 22:34:44 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Fragile Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A mogę prosić o nazwisko?

Oczywiście :)
Dr.Elwertowski (wykonuje badania m.in. w MediCenter, ul.Wołoska 88).

Pozdrawiam,
M.

8. Data: 2010-10-16 17:19:09

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście :)
> Dr.Elwertowski (wykonuje badania m.in. w MediCenter, ul.Wołoska 88).

A dziękuję. (dyg :))

V-V

zastrzyki na żylaki
Poszukuję EPO