Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"

From: Jarek <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Date: Fri, 01 Feb 2002 20:30:10 +0100

On Fri, 1 Feb 2002 17:53:48 +0100, "NeoN" <p...@p...onet.pl>
napisał(a):

>W jakim kraju my żyjemy, LUDZIEEE !!!!

Widzisz właśnie w takim, gdzie mimo powszechnie deklarowanej
tolerancji nie wszyscy znają znaczenie słowa Kocham... łatwo je się
wypowiada, ale to w wielu przypadkach tylko słowo, nie idzie za nim
taka postawa jaka powinna za nim iść. Może teraz przesadzę, ale myślę,
że osoby niepałnosprawne i to chyba niestety mężczyźni w większym
stopniu są odrzucane przez osoby "zdrowe". Już nie mówię o tym, że
mało która dziewczyna decyduje się na taki związek, potrafią takie
tylko powiedzieć... "znajdziesz sobie kogoś..." w domyśle.... "oby
tylko nie mnie, ja z takim jak Ty nie chcę mieć nic wspólnego!" Tylko
jakoś tak dziwnie jest, że wiele kobiet jest np. po ślubie jest bitych
przez alkoholików... takim to dana była szansa być z kobietą, w końcu
przed ślubem nie pił, był zdrowy... ale nie docenił niestety. Nie
uogólniam tego swojego stwierdzenia, bo chyba (?) są takie kobiety,
które decydują się na taki związek, nie przeszkadza to im w życiu, ani
nie traktują tego związku jak "wyrzeczenia". Może trochę odbiegam od
tematu, ale myślę iż wielu z nas ON nie koniecznie tych piszących na
grupę brakuje bratniej duszy, są już na początku odrzucani i moim
zdaniem na pewno nie potrafią lub w mniejszym stopniu dostrzegają
pozytywne aspekty życia...
Jarek