Re: potrawka z kurczaka

Data: 2003-04-02 13:56:25
Temat: Re: potrawka z kurczaka
Od: "Wkn" <w...@w...pl>

Użytkownik "Toffi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6d0v6$2nj$1@news.onet.pl...

> To nie "takie coś " tylko potrawka po mojemu ;-)) I faktycznie najczęściej
> podaję z groszkiem i marchewką tyle, że osobno . Tzn osobno z potrawka a
nie
> osobno groszek z marchewką ;-)

alez ja nie mialam najmniejszego zamiaru urazic Twej kulinarnej dumy!!! (ale
chyba wcale sie nie obrazilas na szczescie:))
Oczywiscie zwracam honor, to na pewno jest pyszne a zarazem bardzo
proste:)))
Zreszta, dzis zrobilam bardzo smaczna wariacje podbna do Twej potrawki, a
bylo to tak:

piers z indyka (ta malutka, wiecie, taki indyczy odpowiednik tych malych
flaczkow doczepionych do wlasciwej piersi z kuraka, indycza jest jak dwie
piersi kurczacze)
100 ml smietany 18 albo kremowki
czubata lyzka maki
lyzka masla
150 ml wody (jesli trzeba, mozna potem dolac nieco wiecej) albo wywaru
pol paczki mrozonki warzywnej (groszek, marchewka, fasolka szparagowa,
kalafior, por)
sol, pieprz, slodka papryka, odrobina sosu sojowego

Surowego indyka pokroic byle jak , ale w male skrawki.
W rondelku rozgrzac maslo, wsypac make, zrobic zasmazke, zalac woda,
rozprowadzic, wrzucic posolone mieso, podusic chwile, dodac warzywa, wlac
smietane, szybko i dokladnie wymieszac, przyprawic do smaku. Gotowe w
zasadzie po 10 minutach.
Bardzo szybkie, dosc lekkie, bardzo smaczne z makaronem (ja akurat robilam
ze swidrami zwyklymi i razowymi w proprcji 3:1)

pozdrawiam ziewajaco
wknpim