Re: potrzeby ludzkie

Data: 2001-07-25 13:46:05
Temat: Re: potrzeby ludzkie
Od: "psychoLamer" <i...@w...pl>

Użytkownik <z...@p...onet.pl>
> psychoLamer wrote:
> I czekasz az ktos ci powie...

raczej PODpowie, jestem bardzo nieufny ale samenmu jest trudno.
nie chcę wywarzać otwartych drzwi.
od czego mamy tak wspamniałą współczesną naukę?

> Juz wielu guru ostrzy sobie zabki na Ciebie ;)

nie boje się - też mam ząbki ;)

> Co do straty czasu - i tak go tracisz i tak.

juz o czasie pisałem

> Rozumiem - brak cierpliwosci,
> chcesz efekty tu i teraz - zrozumiale, ale nie ma tak lekko :(
>
> IMO nie ma wrozek, co zrobia pstryk - i po bolu...

jednak mam swoje latka, coś niecoś widziałem, cudów nie ma.
nie cierpliwość bierze się stąd, że nie chcę pozostać w miejscu, póki jeszcze
mam pełną(?) świadomość, może to ostatnia okazja, żeby sie jeszcze poderwać? nie
zawsze jestem taki optimista (sic!)

> Poszukaj w sieci - Abraham Maslow - zrobil cala piramide potrzeb.

jeszcze dzisiaj poszukam

> Zawsze warto
powtarzam się: nie zawsze jednak jest możliwość -teraz jest!

> Najpierw znajdz, a potem dopiero sie martw, czy wytrwasz

stąd moje pytania.
(tu drepczemy w kółko)

> Przypominasz troche goscia, ktory stoi na starcie i nie wie, w ktora strone
> biec, a juz sie wyrywa, choc nie ma jeszcze sygnalu startowego.

falstart? już to miałem. teraz już _szukam_ kierunku.

Nie chcę żeby ktoś odbierał to jako lament, daleki jestem od tego.
Potraktuje to jako zwykłe pytania -bo przecież
TO SĄ ZWYKŁE PYTANIA
które domagają się zwykłych odowiedzi.
tych konstruktywnych

a może to jest właśnie niezwykłe?