Re: powierzchowne drętwienie nogi-od czego?

Data: 2007-05-30 15:22:35
Temat: Re: powierzchowne drętwienie nogi-od czego?
Od: alkmina <a...@w...pl>

sawka wrote:
> Od dokładnie 2 tygodni drętwije mi lewe udo tuż pod powierznią skóry, raczej
> od zewnętrznej strony.
> Początkowo było to odczuwalne nawet jak lekkie pieczenie samej skóry,
> ale na pewno z samą skóra nie ma to nic wspólnego.
> Powtarza się to tuż przed zaśnięciem, zwłąszcza gdy leżę na lewym boku,
> i czasem gdy siedzę.

Witam,
Ja na początku choroby miałam podobne objawy. Lekarz rodzinna
twierdziła, że to od kręgosłupa lędźwiowego. Męczyłam się dwa lata.
Doszło do tego, że gdy po dłuższym siedzeniu wstawałam z krzesła, to
przez krótką chwilę nie mogłam ruszyć prawą nogą, a podczas leżenia
miałam problemy z przewracaniem się z boku na bok, ponieważ sprawiało mi
to ból. Gdy leżałam na wznak to miałam uczucie, jakby brakowało mi skóry
na udzie. Bolała mnie również noga, gdy ją przeforsowałam długim
chodzeniem lub staniem. W końcu dostałam skierowanie na rtg stawu
biodrowego. Cytat opisu zdjęcia: "Rentdgnoram prawego stawu biodrowego
wykazuje wzmożoną sklerotyzację powierzchni panewki stawowej co może
być wynikiem procesu zwyrodnieniowego."
Opisałam tylko mój przypadek, bo wydał mi się podobny do Twojego. Nie
wykluczone, że u Ciebie może być inna przyczyna bólu nogi. Porozmawiaj
ze swoim lekarzem rodzinnym.

Pozdrawiam
Alkmina