pozyskiwane z natury

101. Data: 2002-07-01 12:45:00

Temat: Re: Odp: pozyskiwane z natury
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o wlasnie. Na Jerzego zawsze mozna liczyc :-)))))
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
> PS. Ciesze sie, Jerzy, ze sie juz zagoiles :-)))))))

Wpadła mi w ręce "sourcebook":
The POISONS and ANTIDOTES
;-)))
I teraz wiem co truje (czym truć) i co odtruwa.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

102. Data: 2002-07-01 12:50:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisala:

> Rzuc na google "Gentiana cruciata" i "Gentiana septemfida" - na pewno wyjda
> jakies zdjecia i bedziesz mogla sprawdzic, czy to to. Ta z czterema
> platkami to moze byc cruciata=krzyzowa,

Zgadza się, jak żywa :-)

> ta z piecioma, tak jak mowil
> Boguslaw, to prawdopodobnie septemfida. Obie ladne :-))))

Tu juz nie jestem pewna. Ta moja ma jakby smuklejsze listki
(te na łodydze z kwiatkami) i rzadziej rozmieszczone. Ale same
kwiaty podobne.
Poza tym mam jeszcze jakąś goryczkę-mutanta. Jest ogromna, ale za
to nie kwitnie. Może późniejsza?

Krycha&Co(ty)

103. Data: 2002-07-01 16:03:33

Temat: Re: pozyskiwane z natury
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 22:48 02-06-28 +0200, you wrote:

> [...]

No ja tej :)

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

104. Data: 2002-07-01 21:15:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

105. Data: 2002-07-01 21:15:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No ja tej :)
>
> Anka

tejjjjjjj
czyzbys swojaczka byla
?

106. Data: 2002-07-01 22:25:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> A poziomek lesnych nie przenosiles?

Nie. Jeszcze nie. :-)

> No wiesz, miedzy dziewanna a perzem jest pewna subtelna roznica! No
> chyba ze masz wlasne dziewanny i nie musisz latac z lopata :-)))))

Ech, chyba muszę poszukać i zobaczyć jak ta wasza (g)dzie-wanna
wygląda, bo kto wie, być może rośnie na polu, a ja o tym nie wiem :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, przyjechawszy właśnie do domu i zanabywszy po drodze dwa
nowe derenie białe: ,,Elegantissima'' i ,,Aurea''.
--
Raz rzekła skrzypkowi spod Rio
Panienka, co zwała się Clio:

107. Data: 2002-07-01 22:34:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Obawiam sie, ze to nie ten Teresin. Chodzi o ten na Lubelszczyznie >
> :-)

Heh, skoro wymieniał też Kumów (nie Kunów!) Majoracki, to zapewne
Teresin między Chełmem a Wojslawicami. A to moje rodzinne strony
:-). Hrubieszów i Okszów też niedaleko Chełma. Gdybyś była
zainteresowana, to pewnie w przyszły łykend (a może za dwa tygodnie?)
któroś z nas będzie jechać w tamte strony -- możemy Cię zabrać na
rekonesans :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec u stóp Wezuwiusza
Zgłębiał trzeci już tom Witruwiusza,

108. Data: 2002-07-01 22:38:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> A tak cichutko na boku: myslisz, ze Grzesiek wykopal te maliny i
> jezyny z lasu w celu wiadomym (patrz t. IV - suplement)?????

Aaa, niedoczekanie Wasze... Jeszcze o przebaczenie, profani, będziecie
prosić... :-)

> Ja na razie posiadam tylko Cristally w pojemniku i, patrzac na nia,
> prawdopodobnie zalapie sie na t. II.

Pożyjemy, zobaczymy, może się to da zmienić...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekła pani do chłopca w Tuluzie:
,,Co tak marnie mnie jebiesz, łobuzie?''

109. Data: 2002-07-02 06:14:03

Temat: Odp: pozyskiwane z natury
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kiedy wysiac
> juz teraz po zebraniu cz dopiero na wiosne
> ?

Możesz już teraz, wcześniej wzejdzie.

Pozdrawiam, Basia.

111. Data: 2002-07-02 07:02:55

Temat: RE: Odp: Odp: Odp: pozyskiwane z natury
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak

>Cos w tym jest. W gorach mozna czesto obejrzec takie serwetki z
>abstrakcyjna perforacja, ktpre zostaja z Veratrum po przejsciu slomakow.
>Ciekawe, jak Boguslaw ochronil swoje cudo?
>Pozdrowienia - Ewa Sz.

U mnie nie ma slimakow,natomiast jest jeż zadomowiony na stale,sadze ze to
jego zasluga.
Natomiast zaatakowaly ja mszyce i potraktowalem je preparatem owadobojczym
'FASTAC'
Niedlugo bedzie kwitla.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

sosna czarna na zywoplot?
nawodnienie ogrodka - gdzie w krakowie?