Re: pralka - najlepszy producent

From: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: pralka - najlepszy producent
Date: Fri, 08 Sep 2006 10:26:58 +0200

> Ja posiadam AVSF 129
> http://www.ariston.pl/ariston/productsheet_v0.do?pro
ductId=34047PL

> Widzę w internetowych sklepach cenę > 1500 zł. Ja płaciłem w Saturnie
> rok temu chyba koło 1400 albo mniej, bo była promocja na ten model. O
> ile pamiętam w porównaniu z pozostałymi Aristonami, które tam były
> dostępne jego normalna cena wypadała w górnej części stawki, ale było to
> i tak coś w okolicy 1500+eps. Całkiem możliwe, że teraz na rynku są
> dostępne lepsze/droższe modele - tą kupiłem głównie dlatego, że jest b.
> płytka (40cm) a 4.5 kg to i tak sporo do wsadzenia, chociaż przy zakupie
> miałem wątpliwość czy nie lepiej kupić jakąś na => 6kg.

> [...]

Sprostowanie - posiadam AVSF 109. Różnica taka, że maks wirowanie 1000 a
nie 1200 (i tak stopniowane co 100 od 400 lub możliwość zupełnego
wyłączenia). Kojarzę, że na tym też była różnica w cenia, a 1000 i tak
praktycznie nie wykorzystujemy - jak ustawie wirowanie > 700-800 to Żona
mnie bije i buntuje się podczas prasowania :)

Beniamin