Re: prawa zwierzat

Data: 2010-02-10 18:14:00
Temat: Re: prawa zwierzat
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

news:8oznscskoebb.1jj8dg15ggj3p.dlg@40tude.net...

> A ja nawet w lipcowe upalne piątki z trudnością zmagam się z przemożną
> chęcią skubnięcia jakiegoś mięsnego ochłapka. MŚK jest jednak
> piątkowokonsekwentny, czym mnie przyprawia o kaca moralnego, bo ja
> wytrzymuję w piątkowym poście z reguły tylko do połowy obiadu ;-)
> --
>
> Ikselka. // kobieta północy mięsożerna do krwi i kości ;-PPP

Bo wiesz, to że ja mam jakieś jazdy z jedzeniem/ niejedzeniem mięsa,
zupełnie nie wpływa na moją ocenę innych osób. Mój prywatny problem.

Ludzie są w różnym stopniu mięsożerni. I co Ci bardziej mięsożerni mają
zrobić?
Niech jedzą.....
Smacznego też im powiem znad swojego kalafiora.

Ja sobie po prostu w kącie nie będę jadła padlinki (chyba, że w mrozy), nie
będę kupować kanap ze skóry, ale buty .... już tak - żelazna konsekwencja
jednym słowem :-))))).

MK