prawa zwierzat

91. Data: 2010-02-15 21:41:03

Temat: Re: prawa zwierzat
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hlce1d$1rt$4@node1.news.atman.pl...

> Aaa- to o to chodzi, żeby nie pamiętał tych Twoich złośliwości:-)

Ja nie znam MŚK XL, więc nie bardzo wiem, co on nieboga ma pamiętać z
naszych nieistniejących rozmów.

--

Paulinka

92. Data: 2010-02-15 21:41:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sery <=> mięso.
Mleko <=> mięso.
Jaja <=> mięso.
itd...

Jeśli nie jesteś wegetarianką, to w jakim celu popierasz niehodowanie
zwierząt w celach spożywczych?

--
CB

CB, jeśli śledziłeś różne wątki, to mi odrobina mięsa jest potrzebna i do
szczęścia i do życia.
Ale że wolałabym nie uczestniczyć w procesie, w którym zabijane są
zwierzęta, czuję się trochę schizofrenicznie, ale się na to godzę....

93. Data: 2010-02-15 21:42:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc kiedy przestanie, znowu trzeba ją zapłodnić... itd.
>
> Pytanie: co robić z cielakami?
> Jeśli nie będziesz ich zabijać i spożywać, to co proponujesz?
> W końcu bez tych serów się nie obejdziesz, czyż nie?
>
> Co zatem proponujesz?
>

> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Bo np. ktoś lubi sery.
> Jakie to proste....
>
> Taki brie albo camembert podany z ciemnymi winogronami.... klękajcie

Coś Ci nie wierzę w te informacje o półrocznym okresie produkcji mleka. MK

94. Data: 2010-02-15 21:43:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hlceoq$1rt$8@node1.news.atman.pl...

> Ja też mam swoje pomidorki itp. i tatę, który aż za nadto lubił jajecznicę
> na maśle, skwarki do pierogów, pieczone mięsko, a teraz ma super
> miażdżycę. Widać XL ma lepsze geny :)
>
> Paulinka

Mój Tatko z tego powodu pożegnał się życiem.
Ale za to żył, jak chciał i sprawiało mu to wielką radość.

Jednak teraz, mam wrażenie, je się już inaczej.
Więcej warzyw, lżej itd.
Albo mam omamy.

MK

95. Data: 2010-02-15 21:44:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z lnu? :)
Z konopii?

Napewno nie z drzew.

Poza tym nie wyrzuca się ich po uzyciu, tylko pierze.
Są ekologiczne.
Przyjazne dla roślin, a tym samym - dla zwierząt.

Same korzyści.
Nie?

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hlcee6$1rt$6@node1.news.atman.pl...

A z czego te gałganki?

96. Data: 2010-02-15 21:44:35

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ryba też zwierzę.
Oczywiscie. Dlatego tez nie pytam Himerki czy ryba to zwierze :)

>Mnie też często o to pytają, a ja nie moge się nadziwić- dlaczego ludzie o
>to pytają?

Ja zapytalam z czystej ciekwosci, poniewaz o ile sie nie
myle, Himera jest chyba poczatkujaca wagetarianka.
Znam osoby, ktore w poczatkowej fazie nie odstwily
ryb. Dopiero po pewnym czasie.

Pozdrawiam,
F.

97. Data: 2010-02-15 21:45:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale że wolałabym nie uczestniczyć w procesie, w którym zabijane są
> zwierzęta, czuję się trochę schizofrenicznie, ale się na to godzę....

Opowiadam o swojej schizofrenii kulinarnej.
Rozmawiam z wami.
Słucham (czytam).
Dyskutuję.
Nie mam gotowych recept na wszystko.

MK

98. Data: 2010-02-15 21:45:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wchłaniajcie idee EKO na poważnie, a nie dla szpanu.
Nie o to chodzi?

--
CB

CB weź, łapki opadają....

99. Data: 2010-02-15 21:46:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jeśli, to nie zdąży się nią długo "nacieszyć", skoro jeszcze jej nie
> ma, a żyje już latek 50. No i kiedy mu przed momentem opowiedziałam o
> Himerce i jej antymięsnej "aferze", to się ze śmiechu o mało nie udusił,
> mówiąc, że woli umrzeć szczęśliwy i najedzony tym co lubi, niż głodny i
> napchany trawą jak materac ;-)
> --
>
> Ikselka.

Hah, rozbawiłaś mnie tym materacem :-))))
Ale np. człowiek napchany czereśniami, czyż nie przyjemna perspektywa?

MK

100. Data: 2010-02-15 21:46:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:27:43 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
o_w_diecie_dziecka.html

> Kiedyś dla mnie obiad bez mięsa nie był obiadem...

Nio, naleśniki, placki i tetam kopytka czy pierogi z serem to ja jednak też
czasem robię :-)

> i pewnego dnia przestałem
> jeść mięso.

I własnie dlatego mogłeś sobie bezkarnie na to pozwolić, że masz (jak
sądzę) normalny żołądek i organizm na mięsie wychowany :-)

> Znam rodziny wege, także dzieci wege- i mają się dobrze.

Dzieci wege od urodzenia? - no to pewnie długo karmione mlekiem matki -
wtedy grasica zanika później i mają dosyć białka z pokarmu matki, dzieki
temu lepiej tpo zaniku grasicy trawią biąłko mleczne z przetworów.
I Tylko wtedy jest to możliwe.

> A jeśli chodzi o wiek- to nie daruję Ci tego publicznego wypominania:-)))

No sorry, ale chybabyś nie chciał, abym Cię brała za 15-latka; wtedy i
siebie w złym świetle postawiłabym, że z takim gów..rstwem tu poważnie
dyskutuję ;-)
--

Ikselka.

Re: Chaos jako wizja świata