premie dla ministerstwa zdrowia

11. Data: 2003-01-19 16:14:56

Temat: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Ludzie upośledzeni nie są bardziej pobudliwi seksualnie niż nieupośledzeni,
>jedynie ich seksualność razi "normali" do tego stopnia, że często porównuje
>się ich niemal do królików.
Tu bym się z Tobą nie zgodził.
Mianowicie trzeba rozróżnić samą pobudliwość seksualną od np. hamulców
moralnych etc.
Często ci ludzie mają je słabsze i tu jest problem.
Oprócz tego upośledzenie wiąże się zwykle z gorszą oceną sytuacji.
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

12. Data: 2003-01-19 18:13:15

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Domyślam się, że będę płacić za aborcję tych, którym nie chciało się
> zabezpieczyć, tak jak teraz płacę za leczenie tych, którym się nie chce
np.
> rzucić palenia.

Kochana, powtarzasz się:) Już to mówiłaś w poprzednim poście. I nie
przyrównuj palenia do dramatu kobiet.

> Ale odpowiedz mi -- czy to jest moralne? Czy możemy fundować darmowe
> skrobanki komukolwiek, jak leci? Aż zabraknie pieniędzy na ratowanie
> ludzkiego życia? Legalna aborcja? Czemu nie. Ale bezpłatna??? A to niby
> czemu? Kto nie ma w głowie, ten ma w nogach, znasz to powiedzenie?

Tak, znam to powiedzenie. Ale niby co? Czy te, które zostaną
zakwalifikowane do zabiegu muszą dobrze biegać? Za lekarzem? Juz nie
muszą. Kobiety w tej chwili szkolą się same. Najpierw szkoliły się
położne, aby wyeliminować lekarzy i duży koszt. Mam na myśli metodę
farmakologiczną i ręczną metodę próżniową. Nie mamy zamiaru fundować
"skrobanek" każdej jak leci. Uważamy, że w ekstremalnych sytuacjach zabieg
powinien byc legalny i bezpieczny. Nie może to byc środek antykoncepcyjny.
A Twoje podatki, o które tak bardzo się martwisz i tak idą na o wiele
gorsze "rzeczy" i nawet o tym nie wiesz.

> Którymi? Karaluchy tępię.

Chodzi mi m.in. o hieny:)
Elizabeth

13. Data: 2003-01-19 20:50:51

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0epr0$o7u$1@news.tpi.pl:

> Kochana, powtarzasz się:) Już to mówiłaś w poprzednim poście. I nie
> przyrównuj palenia do dramatu kobiet.

Powtarzam się. Racja. Bo nadal nie wiem co to za dramat. Pęknięta
prezerwatywa? Trzeba było nie iść do łóżka z facetem, z którym się nie
chce/nie może mieć ewentualnego dziecka.

> [...]
> antykoncepcyjny. A Twoje podatki, o które tak bardzo się martwisz i
> tak idą na o wiele gorsze "rzeczy" i nawet o tym nie wiesz.

W ekstremalnych sytuacjach aborcja jest legalna już teraz. Wady rozwojowe
płodu, zagrożenie życia i zdrowia matki, ciąża pochodząca z gwałtu -- to
wszystko w tej chwili kwalifikuje do zabiegu. To, co forsują środowiska
feministyczne to właśnie darmowe skrobanki dla wszystkich jak leci, w myśl
hasła "niech kobieta sama decyduje o swoim ciele". Zgadzam się z tym hasłem
-- niech decyduje, ale niech decyduje mądrze i myśli o konsekwencjach.
W tej chwili w "podziemiu" aborcja waha się od 500 do 5 000 zł -- wedle
info gazetowych, jeśli masz lepsze to sprecyzuj. Skoro przy tych cenach i
tak mamy ok. 200 000 zabiegów, to może gdyby za każdy brać 500 zł to byłoby
fair wobec ludzi _chorych_, których możnaby za to leczyć?. Przypominam, że
ciąża to nie choroba. Skoro za powiększenie biustu się płaci, to czemu
usunięcie niechcianej [1] ciąży ma być darmowe? W obu przypadkach nie
chodzi o ratowanie zdrowia czy życia.

A co do podatków -- nawet się nie chcę domyślać na co w tej chwili idą moje
podatki. Ale to, że już teraz są marnowane nie oznacza, że można dorzucić
jeszcze trochę na zmarnowanie.

> Chodzi mi m.in. o hieny:)

Kocham szaleńczo. Są mi bliskie. Charakterologicznie. :-)

[1] Niechcianej -- czyli takiej z "pękniętej gumki". Nie mówię o zabiegu ze
wskazań medycznych.
--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

14. Data: 2003-01-20 09:05:35

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0epr0$o7u$1@news.tpi.pl:
> Trzeba było nie iść do łóżka z facetem, z którym się nie
> chce/nie może mieć ewentualnego dziecka.

Czy Ty pójście do łóżka z facetem kojarzysz tylko z "robieniem dzieci"?
Jakieś ubogie te Twoje pozycje:)

> W ekstremalnych sytuacjach aborcja jest legalna już teraz.

Faktycznie nie można wyegzekwować realizacji tej ustawy, dlatego potrzebne
są nowe uregulowania prawne.

Wady rozwojowe
> płodu, zagrożenie życia i zdrowia matki, ciąża pochodząca z gwałtu -- to
> wszystko w tej chwili kwalifikuje do zabiegu.

Tak, pobożne życzenia. Zastanawiam się skąd Ty to wszystko wiesz, z prasy?
Bo ja z autopsji.

To, co forsują środowiska
> feministyczne to właśnie darmowe skrobanki dla wszystkich jak leci, w
myśl
> hasła "niech kobieta sama decyduje o swoim ciele".

Chyba napuszczę na Ciebie naszą specjalną grupę:)))

> -- niech decyduje, ale niech decyduje mądrze i myśli o konsekwencjach.

Chodzi nam m.in. o wyeliminowanie tradycyjnych "skrobanek" na rzecz
farmakoterapii i metody próżniowej do 6 tygodnia ciąży. Twoje podatki tak
bardzo na tym nie ucierpią:))) W podziemiu aborcyjnym tabletka "po"
kosztuje 150 zł.

> Kocham szaleńczo. Są mi bliskie. Charakterologicznie.

Gdybyś tak jeszcze mogła pokochać kobiety:))) jak te swoje hieny:)))
Pozdrawiam!

Elizabeth
PS. Nie wiesz jeszcze co Ci pisane w życiu.

15. Data: 2003-01-20 09:08:23

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W podziemiu aborcyjnym tabletka "po"
> kosztuje 150 zł.

Sorry! Kosztuje 1.500 zł ta sprowadzana z Anglii.
Elizabeth

16. Data: 2003-01-20 09:30:08

Temat: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0ge3u$ccp$...@n...tpi.pl...
> Czy Ty pójście do łóżka z facetem kojarzysz tylko z "robieniem dzieci"?
> Jakieś ubogie te Twoje pozycje:)
Ubogie jest niestety to co piszesz :/ Każdy dojrzały człowiek powinien mieć
świadomość, że nie ma 100%-owego zabezpieczenia.

> Chodzi nam m.in. o wyeliminowanie tradycyjnych "skrobanek" na rzecz
> farmakoterapii i metody próżniowej do 6 tygodnia ciąży.
A to niby nie jest aborcja??!! Ja za uśmiercanie dzieci też nie będę płacić.
Kasia

17. Data: 2003-01-20 11:22:37

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0ge3u$ccp$1@news.tpi.pl:

> Czy Ty pójście do łóżka z facetem kojarzysz tylko z "robieniem
> dzieci"? Jakieś ubogie te Twoje pozycje:)

Przeciwnie. Zajście w ciążę w tej chwili byłoby mi bardzo nie na rękę, więc
stosuję tabletki antykoncepcyjne. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że to
środek skuteczny na 99,9%, a przecież ja mogę być akurat ta 0,1%, więc za
każdym razem kiedy idę do łóżka teoretycznie mogę zajść w ciążę. I jestem
na to gotowa. Dlatego do łóżka chodzę wyłącznie z mężczyzną, który jeśli
"wpadniemy" będzie wspaniałym ojcem. Nie ma mowy o żadnej aborcji. Trudno
to pojąć?

> Faktycznie nie można wyegzekwować realizacji tej ustawy, dlatego
> potrzebne są nowe uregulowania prawne.

Ha, czyli ustawa jest, tylko nie jest przestrzegana, a to różnica.

> Wady rozwojowe
> Tak, pobożne życzenia. Zastanawiam się skąd Ty to wszystko wiesz, z
> prasy? Bo ja z autopsji.

Z prasy. Z prasy, która donosi, że kobiecie w pełni kwalifikującej się do
zabiegu ze wskazań medycznych odmówiono wykonania zabiegu. Ale to nie
świadczy o tym, że mamy prawo do kitu, ale o tym, że nie jest
przestrzegane.
I cały czas zmieniasz wątek przywołując kobiety ze wskazaniami medycznymi,
mimo że już na początku napisałam, że te przypadki akurat doskonale
rozumiem. Ja wciąż i wciąż nie uzyskuję odpowiedzi na pytanie -- czy
moralne jest obarczać resztę społeczeństwa kosztami usuwania konsekwencji
nieprzemyślanych zachowań pewnej części kobiet?

> Chyba napuszczę na Ciebie naszą specjalną grupę:)))

Phi, bojówek feministycznych to ja się nie boję ;-)

> [...]
> farmakoterapii i metody próżniowej do 6 tygodnia ciąży. Twoje podatki
> tak bardzo na tym nie ucierpią:))) W podziemiu aborcyjnym tabletka

Tak bardzo? Wytłumacz mi wreszcie dlaczego kobiety od "pękniętej gumki"
mają być zwolnione z płacenia za swoje błędy?
A co do antykoncepcji postkoitalnej -- Yellow Peril już pisał -- 4 tabletki
Postinoru kosztują w aptece 41zł. Wystarczy iść do lekarza po receptę. Z
kupnem Postinoru o ile wiem w dużych miastach nie ma problemu (a na wsiach
-- chyba lepiej wsiąść w pekaes i podjechać, niż potem usuwać ciążę,
prawda?).

> Gdybyś tak jeszcze mogła pokochać kobiety:))) jak te swoje hieny:)))

Z naszej rozmowy wywnioskowałaś, że nienawidzę kobiet? Nieprawda. Uważam,
że w omawianej sytuacji powinny ponosić konsekwencje swoich działań.

18. Data: 2003-01-20 11:53:19

Temat: Re: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
Każdy dojrzały człowiek powinien mieć świadomość, że nie ma 100%-owego
zabezpieczenia.

Gdyby każdy podchodził do tego w ten sposób doszłoby do wymarcia gatunku.
Oczywiście, że jest 100% zabezpieczenie i dziwię się, że Ty jako dojrzały
człowiek tego nie wiesz.

Ja za uśmiercanie dzieci też nie będę płacić.
> Kasia

Będzie referendum, będziesz się mogła wypowiedzieć.
Elizabeth

19. Data: 2003-01-20 12:07:36

Temat: Odp: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0gnuf$eaj$...@n...tpi.pl...
> Gdyby każdy podchodził do tego w ten sposób doszłoby do wymarcia gatunku.

A wiesz... są też ludzie, którzy chcą mieć dzieci.
Kasia

20. Data: 2003-01-20 12:32:01

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:b0gnuf$eaj$...@n...tpi.pl...
> A wiesz... są też ludzie, którzy chcą mieć dzieci.
> Kasia

A kto im broni? Ja tylko uważam, że macierzyństwo nie może być przymusowe!
Elizabeth

krwiodawstwo a antykoncepcja...
[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży