Re: premie dla ministerstwa zdrowia

From: Tinue <t...@w...tlen.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Date: Mon, 20 Jan 2003 11:22:37 +0000 (UTC)

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0ge3u$ccp$1@news.tpi.pl:

> Czy Ty pójście do łóżka z facetem kojarzysz tylko z "robieniem
> dzieci"? Jakieś ubogie te Twoje pozycje:)

Przeciwnie. Zajście w ciążę w tej chwili byłoby mi bardzo nie na rękę, więc
stosuję tabletki antykoncepcyjne. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że to
środek skuteczny na 99,9%, a przecież ja mogę być akurat ta 0,1%, więc za
każdym razem kiedy idę do łóżka teoretycznie mogę zajść w ciążę. I jestem
na to gotowa. Dlatego do łóżka chodzę wyłącznie z mężczyzną, który jeśli
"wpadniemy" będzie wspaniałym ojcem. Nie ma mowy o żadnej aborcji. Trudno
to pojąć?

> Faktycznie nie można wyegzekwować realizacji tej ustawy, dlatego
> potrzebne są nowe uregulowania prawne.

Ha, czyli ustawa jest, tylko nie jest przestrzegana, a to różnica.

> Wady rozwojowe
> Tak, pobożne życzenia. Zastanawiam się skąd Ty to wszystko wiesz, z
> prasy? Bo ja z autopsji.

Z prasy. Z prasy, która donosi, że kobiecie w pełni kwalifikującej się do
zabiegu ze wskazań medycznych odmówiono wykonania zabiegu. Ale to nie
świadczy o tym, że mamy prawo do kitu, ale o tym, że nie jest
przestrzegane.
I cały czas zmieniasz wątek przywołując kobiety ze wskazaniami medycznymi,
mimo że już na początku napisałam, że te przypadki akurat doskonale
rozumiem. Ja wciąż i wciąż nie uzyskuję odpowiedzi na pytanie -- czy
moralne jest obarczać resztę społeczeństwa kosztami usuwania konsekwencji
nieprzemyślanych zachowań pewnej części kobiet?

> Chyba napuszczę na Ciebie naszą specjalną grupę:)))

Phi, bojówek feministycznych to ja się nie boję ;-)

> Chodzi nam m.in. o wyeliminowanie tradycyjnych "skrobanek" na rzecz
> farmakoterapii i metody próżniowej do 6 tygodnia ciąży. Twoje podatki
> tak bardzo na tym nie ucierpią:))) W podziemiu aborcyjnym tabletka
> "po" kosztuje 150 zł.

Tak bardzo? Wytłumacz mi wreszcie dlaczego kobiety od "pękniętej gumki"
mają być zwolnione z płacenia za swoje błędy?
A co do antykoncepcji postkoitalnej -- Yellow Peril już pisał -- 4 tabletki
Postinoru kosztują w aptece 41zł. Wystarczy iść do lekarza po receptę. Z
kupnem Postinoru o ile wiem w dużych miastach nie ma problemu (a na wsiach
-- chyba lepiej wsiąść w pekaes i podjechać, niż potem usuwać ciążę,
prawda?).

> Gdybyś tak jeszcze mogła pokochać kobiety:))) jak te swoje hieny:)))

Z naszej rozmowy wywnioskowałaś, że nienawidzę kobiet? Nieprawda. Uważam,
że w omawianej sytuacji powinny ponosić konsekwencje swoich działań.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~