premie dla ministerstwa zdrowia

51. Data: 2003-01-24 21:56:53

Temat: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jan 2003, Elizabeth wrote:

> fakt, że w ubiegłym roku w wyniku czynu przestępczego 12 latka urodziła
> dziecko? Ogólnie 13-14 latki urodziły 55 dzieci. Co na to medycyna? Proszę
> o wypowiedź ginekologów. Jak to jest kiedy dziecko zmuszone jest urodzić

ginekolodzy nie maja nic do tego, sorry, oni te dziewczeta nie gwalca.
Poza tym warto dodac, ze obecna ustawa dopuszcza legalne przerwanie
ciazy, ktora powstala w wyniku przestepstwa. Innymi slowy
medycyna w zasadzie nie ma nic do tego a lekarz nie jest
juz funkcjonariuszem publicznym i nikt nie ma prawa zmuszac
go do przerwania ciazy. Sadze, ze jest dostateczna ilosc
lekarzy, ktorych normy etyczne pozwolilyby przerwac ciaze
u 14 latki ale moje pytanie przewrotne co na to prawo
jesli ta 14 latka chce urodzic a rodzice - jen prawni
opiekunowie chca zmusic ja do przerwania ciazy?
Moze na ten temat podyskutujemy - no to co na to prawnicy
i etycy?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

52. Data: 2003-01-25 10:34:39

Temat: Re: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0sbrl$6o1$1@news.tpi.pl:

> Oczywiście, że jest! Niech Ci La Luna odpowie ile ma na oddziale kobiet,
> które zaszły w niechcianą ciążę w wyniku przemocy!!! Nocowałaś kiedyś w
> Domu dla Bezdomnej Kobiety, albo byłaś może pensjonariuszką Domu Samotnej
> Matki? Nie masz zielonego pojęcia, dziecino, o problemach kobiet!!!

Dziecino? Nie potrafisz prowadzić dyskusji na jako takim poziomie, tylko
musisz obrażać dyskutantów? To mnie wcale nie dziwi, dlaczego z
feministkami nikt nie chce rozmawiać i dlaczego traktują Was jak oszołomki.

> Jak będziesz miała takie doświadczenia, to będziemy mogły podyskutować, a
> narazie kończę tę jałowiznę.

Nie będę miała takich doświadczeń. Potrafię zachować kontrolę nad moją
płodnością, potrafię dobrać sobie mężczyznę i potrafię ponosić konsekwencje
moich czynów.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

53. Data: 2003-01-25 14:17:56

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Nie będę miała takich doświadczeń. Potrafię zachować kontrolę nad moją
> płodnością, potrafię dobrać sobie mężczyznę i potrafię ponosić

No i daj Ci Boże. Amen!
Ale weź dziecino pod uwagę, że nie wszystko zależy od Ciebie.
Elizabeth
PS.
Dziękuję za korespondencję na priva:)

54. Data: 2003-01-25 14:38:38

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0u69u$ilb$1@news.tpi.pl:

> No i daj Ci Boże. Amen!
> Ale weź dziecino pod uwagę, że nie wszystko zależy od Ciebie.

Jak długo nie nauczysz się szanować rozmówcy tak długo nie mam ochoty z
Tobą rozmawiać. Jeżeli uważasz, że mnie dyskredytujesz nazywając
"dzieciną", to zważ, że wystawiasz świadectwo sobie (i środowisku, które tu
reprezentujesz), nie mi.

> Dziękuję za korespondencję na priva:)

Zapomniałaś odpisać (co, niewygodne pytania, czy odpowiedzi nie ma w
ulotkach?) i wkleić ją na public.

PLONK

55. Data: 2003-01-25 14:48:04

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0u69u$ilb$1@news.tpi.pl:
>
> PLONK
> --
Kochana Hieno!
Nie rób mi tego. Odpiszę Ci wkrótce. Poprostu nie mam zbyt wiele czasu, a
korespondencja na priva od GRUPOWICZÓW jest bardzo satysfakcjonująca:)))
Elizabeth

krwiodawstwo a antykoncepcja...
[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży