premie dla ministerstwa zdrowia

41. Data: 2003-01-24 20:13:10

Temat: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9308DE7959EF1TiNUEHiENA@217.30.129.166...
> "Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0epr0$o7u$1@news.tpi.pl:
> W ekstremalnych sytuacjach aborcja jest legalna już >teraz. Wady
rozwojowe płodu, zagrożenie życia i >zdrowia matki, ciąża pochodząca z
gwałtu -- to
> wszystko w tej chwili kwalifikuje do zabiegu.

Gdyby było tak jak piszesz, to byłoby zupełnie nieźle. Jak wytłumaczysz
fakt, że w ubiegłym roku w wyniku czynu przestępczego 12 latka urodziła
dziecko? Ogólnie 13-14 latki urodziły 55 dzieci. Co na to medycyna? Proszę
o wypowiedź ginekologów. Jak to jest kiedy dziecko zmuszone jest urodzić
drugie dziecko? Jakie to ma konsekwencje dla zdrowia? Tatusiowie,
oczywiście są nieznani! Gdyby byłi znani, mam nadzieję, że zostaliby
ukarani, bo w myśl polskiego prawa, współżycie z nieletnią jest karalne.
Czy użyczyłabyś swojego drogocennego podatku na w/w. cel?
Elizabeth

42. Data: 2003-01-24 20:16:27

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Tatusiowie,
>oczywiście są nieznani! Gdyby byłi znani, mam nadzieję, że zostaliby
>ukarani, bo w myśl polskiego prawa, współżycie z nieletnią jest karalne.
Drobna uwaga - karalne ZAWSZE jest współżycie seksualne z osobą poniżej
15 lat.
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

43. Data: 2003-01-24 20:25:11

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki"
<d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości
> Drobna uwaga - karalne ZAWSZE jest współżycie >seksualne z osobą poniżej
> 15 lat.
> --
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.

Chodziło mi raczej o aspekt medyczny, a nie prawny. Pozdrawiam!
Elizabeth

44. Data: 2003-01-24 20:28:34

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Chodziło mi raczej o aspekt medyczny, a nie prawny.
Nie ma sprawy.

>Pozdrawiam!
Wzajemnie.
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

45. Data: 2003-01-24 20:29:21

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Artur Drzewiecki"
> <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości
> Chodziło mi raczej o aspekt medyczny, a nie prawny. Pozdrawiam!
> Elizabeth

Ale skoro byłeś uprzejmy zauważyć ten problem, to jeżeli możesz, to
proszę, rozwiń:) Dlaczego tylko poniżej 15 lat?
Elizabeth

46. Data: 2003-01-24 20:33:12

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Ale skoro byłeś uprzejmy zauważyć ten problem, to jeżeli możesz, to
>proszę, rozwiń:) Dlaczego tylko poniżej 15 lat?
Ponieważ przyjmuje się, że osoby poniżej tej granicy wiekowej są
niezdolne w pełni zrozumieć konsekwencje swej decyzji - w prawodawstwie
różnych państw są zbliżone cezury wiekowe (przynajmniej w Europie).

Ta granica jest wpisana w Kodeks Karny - na życzenie poszukam
cytatów.:-)))
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

47. Data: 2003-01-24 21:11:29

Temat: Re: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

płacić.

Przecież mówię do 6 tygodnia, więc o jakim człowieku mówisz i o jakim
zabijaniu?
Elizabeth

48. Data: 2003-01-24 21:20:30

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> Co sadzisz o takim rozwiazaniu?
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka

Bardzo dobre, ale episkopat nie chce żadnych kompromisów. Chcieli
wprowadzić aneks do porozumień tak jak to zrobiła Malta, ale rokowania w
Kopenhadze zostały zakończone.
Elizabeth

49. Data: 2003-01-24 21:33:34

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

>Ja wciąż i wciąż nie uzyskuję odpowiedzi na pytanie -- >czy moralne jest
obarczać resztę społeczeństwa kosztami >usuwania konsekwencji
> nieprzemyślanych zachowań pewnej części kobiet?
Zastanów się raczej czy są bardziej moralne, czy niemoralne państwa Europy
Zachodniej, w których w ten właśnie sposób rozstrzygnięto o prawie w
zakresie planowania rodziny czy przerywania ciąży.
Elizabeth

50. Data: 2003-01-24 21:40:30

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0gq6v$69c$1@news.tpi.pl:

> A jest? Ktoś komuś dziecko przez brzuch wciska?

Oczywiście, że jest! Niech Ci La Luna odpowie ile ma na oddziale kobiet,
które zaszły w niechcianą ciążę w wyniku przemocy!!! Nocowałaś kiedyś w
Domu dla Bezdomnej Kobiety, albo byłaś może pensjonariuszką Domu Samotnej
Matki? Nie masz zielonego pojęcia, dziecino, o problemach kobiet!!!
Elizabeth
PS.
Jak będziesz miała takie doświadczenia, to będziemy mogły podyskutować, a
narazie kończę tę jałowiznę.

krwiodawstwo a antykoncepcja...
[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży