Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
Date: Wed, 11 Mar 2009 22:16:18 +0100

Marchewka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:gp8bqu$6cm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> No to po co narzekasz? Zreszta: Twoje dziecko, Twoje pieniadze.

Narzekam na zwykłe ciągnięcie kasy od ludzi minimalnym kosztem, a nie
chce mi się, bo szkoda na to czasu. Jakbym opierała dietę mojego dziecka
na przedszkolnym jedzeniu, to pewnie by mi sie chciało.

> Placisz za to, za co sie zgodzilas placic. Masz pewnie umowe, w ktorej
> powinno byc wyszczegolnione, za co sie placi, znaczy: jakie zajecia i
> jaki rodzaj opieki oraz kogo (np. psycholog, logopeda) sa oferowane w
> ramach czesnego.

Umowa jest skonstruowana na samych ogólnikach. Za jedne zajęcia się
płaci wprost osobie, która je prowadzi, inne są wliczone w czesne,
jeszcze inne dodatkowo płatne, a jadłospis jest uzależniony od tego, co
zostanie do przedszkola przywiezione i jak kucharka oceni wartość tego
co przywieźli. Jak przywiozą mięso, które wg kucharki jest nieteges, to
dzieci zjedzą kopytka. Fajna skądinąd furtka, żeby zaoszczędzić na
najdroższym produkcie. Wystarczyłoby zrobić przetarg i wybrać
odpowiedniego dostawcę.

--

Paulinka