Re: problem - albo tylko tak mi sie zdaje...

Data: 2002-02-15 19:03:23
Temat: Re: problem - albo tylko tak mi sie zdaje...
Od: "Dziki" <d...@s...com>

szczerze powiedziawszy to moim zdaniem ty jestes normalna i OK, a twoj facet
to kawal chama, jak mozna tak sie zachowywac wobec swojej dziewczyny - to
swiadczy o calkowitym braku szacunku.
Jak tak dalej pojdzie to ktoregos dnia przyprowadzi sobie dziwke do domu i
powie ci zebys wyszla z sypialni np. do kibla i tam sobie posiedziala bo w
przeciwnym razie to co zobaczysz moze cie rozzloscic bo przeciez nie jestes
w stanie tego zrozumiec. W naszej kulturze to nie przechodzi wiec niech
spada do Talibany jak mu nie pasuje. tam bedzie mogl pieprzyc sie z dziwkami
na oczach corek i innych zon bo przeciez to istoty nizszego rzedu niz
wielblady.

wurzuc go na smietnik!!!!