Re: problem z babka i podobnymi ciastami

From: "Basia" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: problem z babka i podobnymi ciastami
Date: Thu, 23 Sep 2004 08:35:31 +0200

Użytkownik "Izza" <i...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:citqhh$djj$1@mamut1.aster.pl...
> Witam,
> mam chyba problem z piekarnikiem, ale nie wiem czy na pewno. Robie ciasto
wg
> przepisu, np taka babke, pieke w okreslonej w ksiazce temperaturze, np.
> godzine, ale po tej godzinie to w srodku ciasto jest surowe. postanawiam
> piec az do skutku, jesli ma byc zakalec to bedzie :( i dopiekam to ciasto
> po nastepnej godzinie... jeszcze nie doszlam do srodka babki, ale wyglada
> ze jest upieczona. I teraz nie wiem, czy pieke w zbyt niskiej
temperaturze?
> Piekarnik mam elektryczny - siemens.

Ja tez mam elektryczny piekarnik (amica), ale takich problemow nie mialam
nigdy... a jak u Ciebie ustawia się temperaturę? Na pokrętle są stopnie
Celsjusza czy skala od 1 do ilestam? Probowalas ustawiac rozne temperatury
czy zawsze te sama?
Dwie godziny to jednak stanowczo za dlugo na zwykla babke...

Napisz troche wiecej o tym jak ustawiasz temperature, na pewno cos
zaradzimy.

pozdrawiam
Basia