Re: problem z babka i podobnymi ciastami

From: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: problem z babka i podobnymi ciastami
Date: Thu, 23 Sep 2004 08:46:53 +0200

Basia wrote:
> Ja tez mam elektryczny piekarnik (amica), ale takich problemow nie mialam
> nigdy... a jak u Ciebie ustawia się temperaturę? Na pokrętle są stopnie
> Celsjusza czy skala od 1 do ilestam? Probowalas ustawiac rozne temperatury
> czy zawsze te sama?
> Dwie godziny to jednak stanowczo za dlugo na zwykla babke...
>
> Napisz troche wiecej o tym jak ustawiasz temperature, na pewno cos
> zaradzimy.

pokretlem od 1- 300 chyba, do tego ustawia sie odpowiednio, termoobieg,
termoobieg z grzalka, samo grzanie od gory, albo grzanie od dolu i gory
jednoczesnie, wlaczam start i sie nagrzewa, ewentualnie wlaczam wczesniej
szybkie nagrzewanie piekarnika. Mam mozliwosc ustawienia do tego
jednoczesnie mikrofali na moc od 90 do 800 wat, ale do pieczenia ciasta nie
wlaczalam nigdy mikrofali i nie bardzo chce eksperymentowac z tym.

nie wiem co wiecej....

Iza
--
Izza