Re: problem z zamkiem

Data: 2005-04-12 08:04:09
Temat: Re: problem z zamkiem
Od: pamana <p...@w...pl>

> Moje pytanie. Czy to jest normalne? Slyszalem o jakis zamkach gerdy,
> ktorych nie da sie otworzyc od srodka o ile sie dwa razy przekreci od
> zewnatrz.

tak ,posiadam takie.

Ale zeby wogole nie dalo sie otworzyc?? Mam to reklamowac?

wychodze ,krece 2 razy i ten w mieszkaniu nie otworzy od wew. ,od wew.
jest pokrętło.
skoro tak ma dzialac zamek to jak chcesz reklamowac?

> I jeszcze jedno pytanko. Jaki sens ma to zabezpieczenie gerdy, ze sie
> nie da otworzyc od wewnatrz zamka nawet majac klucze? Az strach pomyslec
> co by bylo jakby byl pozar........

nie wiem jaki sens,

sama niestety kilka razy musialm wychodzic prze zokno żeby otworzyc drzwi :)
albo tz zamknał na 2 razy albo wchodzac zostawialm klucz w drzwiach i
przekrecilam pokretło niechcacy na 2 razy i klucz z zew. sie zaciął :)

na szczęście mieszkam na parterze :)
p.