Re: produkty firmy Kellogg's w Polsce

Data: 2007-07-06 09:09:35
Temat: Re: produkty firmy Kellogg's w Polsce
Od: Sabatinka <k...@d...itotez.pl>

Piotrek pisze:
> Piszę tu pierwszy raz i nie wiem czy zadaję swoje pytanie we właściwym miejscu,
> ale skoro grupa ma w swojej nazwie słowo "kuchnia", to chyba się nie
> pomyliłem :)
>
> Do rzeczy: Kellogg's to znana (przynajmniej w krajach anglojęzycznych) firma
> zajmująca się produkcją różnego rodzaju płatków śniadaniowych. Nie jestem
> jakimś wielkim amatorem płatków, muesli itp., ale parę ładnych lat temu miałem
> okazję spróbować jednego z produktów tej firmy i bardzo przypadł mi do gustu.
> Niestety, udało mi się to tylko 2 razy: raz za granicą, a raz u nas, później
> [...]
jestem wielka fanka tych platkow i produktow tej firmy:)
niestety w Polsce sa marne szanse na ich dostanie, ostatnio pojawiaja
sie w Piotrze i Pawle ale ich cena raczej nie zacheca do kupna
przecietnego pozeracza platkow;)no i allegro...
ja robie sobie zawsze zaopatrzenie jak gdzies wyjezdzam za granice;)albo
jak ktos gdzies jedzie to przywozi mi platki lub jakis inny produkt tej
firmy;)
w poznaniu w starym browarze i w lodzi w manufakturze jest sklep
"kuchnie swiata" chyba w wawie tez maja oddzial, ale nie jestem
pewna...tam mozna zakupic tej firmy pop-tartsy, sprobuj!!polecam:)

Sabatinka