Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie

Data: 2008-04-16 18:34:05
Temat: Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia 16 Apr 2008 20:15:37 +0200, Justyna napisał(a):

> U nas jest tylko prysznic. 2 dzieci w wieku 2,5 i 1 rok. Dzięki rezygnacji z
> wanny zmieścił się ogromny blat nad pralką

:-O
I po to zrezygnowaliście z wanny??? A co za problem zrobić blat na wannie,
zdejmowany lub podnoszony, poki sa małe dzieci, a potem zlikwidować go i
cieszyć się i prysznicem, i wanną?
:-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt