[przedszkole] jak zareagować?

31. Data: 2009-09-09 11:34:23

Temat: Re: [przedszkole] jak zareagować?
Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
news:h85bm0$p4h$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
> najszybciej. Zanim
>>
> No właśnie, kiedy wspomniałam, że przez tę godzinę dziecko mogłoby już
> być zakwalifikowane jako dawca nerek, pani obrzuciła mnie spojrzeniem
> godnym kosmity. Że wymyślam problemy niby.
> Dziś przedszkole usiłowało załagodzić sprawę, przepraszać, przedstawiać
> kroki, które podejmą, by takie sytuacje się już nie zdarzyły. Nie
> potrafiła powiedzieć, dlaczego takie kroki nie zostały podjęte _zanim_
> coś takiego się wydarzyło. W każdym razie mam zamiar zabrać dziecko z
> tego przedszkola, bo nie mam do tego przedszkola zaufania. Bez względu

Podejrzewam, że wcześniej nic z tym nie robili, bo nic takiego się nie
zdarzyło. IMO zgadzam się z tym, że podwórko przedszkolne powinno być
zamknięte dla osób postronnych. Bo to miejsce zabawy dla dzieci
przedszkolnych i ma być bezpieczne. A tutaj widać, że każdy może wejść, a
więc każdy może także zabrać sobie dziecko...

Lepiej zwijajcie się z tamtego przedszkola, zanim coś gorszego się stanie...

Pozdrawiam,
Vicky S.

32. Data: 2009-09-09 11:36:07

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w
wiadomości news:h883ih$dil$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:h85pdf$j95$1@inews.gazeta.pl...
>
> Zabrałaby je do przedszkola, bo "same przybiegły" ?? ;)

No, wlasnie. Tez mnie to interesuje.
Iwona

33. Data: 2009-09-09 11:37:17

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> A ja się dziwię. Jeżeli zabiera się nowe, nieznane sobie jeszcze dzieci
> (!!!) w miejsce ogólnodostępne, gdzie mogą się zgubić w tłumie podobnie
> wyglądających osobników, to należy je oznaczyć. Asortyment jednakowych
> koszulek, opasek, bandanek, czapeczek, whateverów jest dość spory i
> bezproblemowy. Akcja "było dużo dzieci, ja nie wiedziałam które są moje i
> ile ich powinno być" dyskwalifikuje przedszkole na starcie. Zaraz po/przed
> ogólnodostępnym placem zabaw na terenie przedszkola.

Ja tutaj widzę winę nauczycielki.

U nas kilkukrotnie przy wycieczkach w rejony gdzie spodziewamy się tłumów
dzieciaki były znakowane ;) Naklejki z kolorowego papieru np. żółte trójkąty
na czapki albo koszulki. I na szczęście jak do tej pory żadnego dziecka nie
zgubuliśmy, a dość często wychodzimy poza przedszkole, w odleglejsze rejony
także np. kino, rynek.

Pozdrawiam,
Vicky S.

34. Data: 2009-09-09 11:41:39

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h883r3$1jc$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał w
> wiadomości news:h883ih$dil$1@news.onet.pl...

> No, wlasnie. Tez mnie to interesuje.

Hehehe
Tak trochę OT.

To mi przypomina ostatnią sytuację w przedszkolu :) Pani z naszej grupy
chciała już skończyć pracę i oferowała dzieci w "promocji" ;) własne +
jedno wybrane ;) Akurat dla naszej grupy to całkiem fajnie, bo odbierając
Alka to mogłabym nawet i 5-6 łącznie zabrać, bo to zgrana paczka, która po
przedszkolu spotyka się na placu zabaw za płotem ;) Zwykle trwają przy
płocie przedszkolnym w oczekiwaniu, aż reszta ekipy zostanie uwolniona i
będą mogli w grupie kontynuować zabawę rozpoczętą w przedszkolu :D A i tak
rozchodząc się do domu słychać jęczenie: "mamo, mogę iść do ... " :))

Pozdrawiam,
Vicky S.

35. Data: 2009-09-09 18:15:42

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał
w wiadomości news:h8841e$esv$1@news.onet.pl...

> [...]
> więc każdy może także zabrać sobie dziecko...
>
> Lepiej zwijajcie się z tamtego przedszkola, zanim coś gorszego się

Tak też zrobiliśmy. Już nas tam nie ma!

36. Data: 2009-09-09 19:18:40

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak też zrobiliśmy. Już nas tam nie ma!

Cieszę się z Wami. Dobrze, że miejsce gdzie indziej znaleźliście.

Pozdrawiam,
Vicky S.

37. Data: 2009-09-09 22:01:25

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> No, srednio sobie wyobrazam, szczerze piszac, plac zabaw (zwlaszcza w
> prywatnym przedszkolu) niezamykany i nieogrodzony.

U nas cale przedszkole mialo jedno wielkie ogrodzenie, a w zeszlym roku
dobudowano "przepierzenie" pomiedzy czescia "prawieogolnodostepna"
(czyli od furtki ogolnej do drzwi przedszkola) a placem zabaw (ogrodkiem *)

Pozdro

Maseł

*) wczoraj zostalem uswiadomiony, czym sie rozni "ogrodek" od "placu zabaw"

38. Data: 2009-09-09 22:08:17

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:
> [...]
> zgubuliśmy, a dość często wychodzimy poza przedszkole, w odleglejsze rejony

W poznaniu wiekszosc (lub wszystkie) przedszkoli posiada dla dzieciakow
komplet odblaskowych kamizelek.

http://www.przedszkole24.poznan.pl/?p=p_170&sName=-z
-wizyta-u-strazakow-gr.vi.--18.v.2009.

Rozwiazanie proste, niedrogie, wielorazowe, praktyczne i znaczaco
ulatwia "wycieczkowanie" maluchow.

Pozdro

Maseł

39. Data: 2009-09-10 08:52:28

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał
w wiadomości news:h8901n$q4$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

> Cieszę się z Wami. Dobrze, że miejsce gdzie indziej znaleźliście.

Dziękuję!

[OT] warszawska randka w ciemno
Tornister/plecak SPI Ergo Smart
... no i mam problem ...
[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy