przejscie wirusa siv na czlowieka i powstanie hiv

61. Data: 2008-01-04 02:16:51

Temat: Re: przejscie wirusa siv na czlowieka i powstanie hiv
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darked <d...@g...com> napisał(a):

> u,
> nie

> z setki
> =F1cu wezm=EA si=EA za
> o =BFycz=EA

> he

> et/
>
> Dorzuc:
> HIV Denial in the Internet Era
> Smith TC, Novella SP PLoS Medicine Vol. 4, No. 8, e256 doi:10.1371/
> journal.pmed.0040256
> http://medicine.plosjournals.org/perlserv/?request=3
Dget-document&doi=3D10.1=
> 371/journal.pmed.0040256

> Ot taka pogladowka pokazujaca ciagle gonienie kroliczka przez
> przeciwrozumcow.

Nie zalamuj mnie. Przejrzyj publikacje ktora podalem i sprobuj sie zastanowic
nad tym, co tam przedstawiono. Naprawde warto.

62. Data: 2008-01-04 02:18:22

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

63. Data: 2008-01-04 06:02:37

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> Tak, tez tak uwazam.

ale ja nie postawiłem twierdzenia, tylko sugestię, hyhy. No nieważne.

> [...]
>
> Duesberg, P., Koehnlein, C. and Rasnick, D. (2003) The Chemical Bases of
> the Various AIDS Epidemics: Recreational Drugs, Anti-viral Chemotherapy

po namyśle doszedłem, że za cholerę nie mam czasu na takie rzeczy :D W sumie
musiałbym przeprowadzić dość szeroko zakrojone badania, a jakbym zaczął to
robić, korporacje medyczne by mnie po prostu ustrzeliły. Badania by musiały
wyglądać tak (ot, najprostszy model)

1. sprawdzić, jaka jest szansa na rozwinięcie się pełnoobjawowego AIDS po
zakażeniu HIV

2. sprawdzić, jaka jest szansa na ciężkie powikłania po zastosowaniu leków
antyretrowirusowych

Jeśli 2 jest wyższe niż 1, wygrałem cukierka.

Ideałem by było znaleźć czynniki, które sprawiają że u zakażonego HIV
rozwija się AIDS. Nie zawsze jest możliwe ich znalezienie, ale faktem jest,
że takie występują - wszystko jest przewidywalne, kwestia ilości danych i
siły obliczeniowej.

Założę się, że nikt takich badań nie przeprowadzi przez najbliższe 20 lat.
Gdyby to zrobić, straty koncernów farmaceutycznych byłyby porażające, że
użyję popularnego ostatnio słówka.

--
www.vegie.pl

64. Data: 2008-01-04 09:48:32

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 4, 2:01 am, " Jeff" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Naprawde, taki sposob dyskusji do niczego sensownego nie prowadzi, bo Ty
> z gory juz wszystko negujesz, a nie poznales publikacji P.Duesberga & inni
> naukowcy.

> Zwrocilem tylko uwage na ta starsza publikacje, bo byla akurat obok nowszej
> publikacji, ale innych autorow, na temat ktorej prosilem o wypowiedz Marka.
>
> Na stronie ktora ponizej Ci wklejam, znajdziesz publikacje z 2003.
>
> Duesberg, P., Koehnlein, C. and Rasnick, D. (2003) The Chemical Bases of the
> Various AIDS Epidemics: Recreational Drugs, Anti-viral Chemotherapy and

Jesli nie potrafisz zrozumiec jak recenzuje sie artykuly naukowe to
trudno. Bynajmniej nie polega to na "nie-negowanu" zdan autorow a
wrecz przeciwwnie. Zdaniem recenzenta jest przypieprzanie autorom w
przypadku wszelkich niejasnosci, watpliwych niefortunnych stwierdzen
etc. Tylko w ten sposob da sie w koncu wyprodukowac klarowny artykul.
Duesberg jest na tym etapie zatwardzenia swoich pogladow takim samym
naukowcem jak Kaszpirowski jest onkologiem -> z naukowcami
pracujacymi nad AIDS przestal miec cokolwiek wspolnego dawno temu:
Szukajac:
http://scholar.google.co.uk/scholar?q=HIV+author:Due
sberg&hl=en&lr=&start=10&sa=N
dostajesz stos artykulow z ktorych zaden nie ma w tytule: "patogen
taki to a taki wywoluje objawy AIDS X, Y Z". Z wyjatkiem art, z 1995 o
toksycznosci AZT (lek any-HIV) na kk ludzkich reszta to 'a poza tym
uwazama ze kartagine nalezy zniszczyc' aka 'HIV nie wywoluje AIDS'.
Duesberg odrzucil METODE NAUKOWA aka weryfikowanie wlasnych hipotez.
Problem jest taki ze D. po prostu wali glupoty:
http://www.anaesthetist.com/icu/infect/virus/Findex.
htm#index.htm

Duesberg's "Chemical AIDS hypothesis" Prof Duesberg is said to have
asserted that "the 'chemical AIDS hypothesis', and not HIV, explains
all aspects of AIDS in the USA, Europe and Africa". We then learn that
in Africa "poverty, malnutrition and parasitic and tropical diseases
were probable triggers of AIDS". No explanation is given as to why,
with poverty etc. a longstanding problem in Africa, AIDS is now
apparently becoming more and more prevalent, nor what 'chemicals' are
involved. The 'hypothesis' is nowhere presented in a refutable form.
No explanation is given as to why this vast variety of disorders
should present the same phenotype as that in European and American
people living with AIDS, which (according to the same "Chemical AIDS
hypothesis") is due to "recreational drugs, irradiation and AZT and
possibly vitamin deficiency [sic]" !

Wreszcieciecie zdan jest typowe jesli nie do konca wiadomo co autor
chcial przez zdanie zlozone powiedziec. No ale tacy Wielcy Sceptycy
jakos do tego nie doszli.

Mysle ze na tym etapie zakonczymy nasze wymiany. Trace czas.

65. Data: 2008-01-04 13:08:43

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> ale ja nie postawiłem twierdzenia, tylko sugestię, hyhy. No nieważne.

To male nieporozumienie:))

No wazne to jest, bo znowu jakis bazyli czegos nie zrozumie:))
Moje stwierdzenie odnosilo sie do oceny publikacji o bakterii H.p.
Dlatego napisalem cos w stylu: uwazam, ze jest ciekawa.
Szczegolnie mnie sie przyda, ta publikacja:)))

> [...]
> robić, korporacje medyczne by mnie po prostu ustrzeliły. Badania by musiały

Zachecalem Cie tylko do przeczytania publikacji i niczego wiecej.
A lekarzy sie nie boj, szczegolnie takich jakich podobno sporo w Polsce,
a o ktorych tu pisales.
Po prostu za jakis czas sami beda inaczej podchodzic do leczenia.

Moze w Polsce stanie sie to jeszcze szybciej, anizeli gdzie indziej, bo
przepisy nie sa az takie restrykcyjne jak w innych panstwach.
W USA od kilku lat istnieja kliniki, gdzie leczy sie pacjentow metodami
tzw. medycyny zintegrowanej w ktorych zatrudnia sie specjalistow
z roznorakich specjalnosci mogacych wspomagac leczenie konwencjonalne.
Kliniki tego rodzaju niestety zaliczane sa do ekskluzywnych z uwagi na koszty
oferowanego tam leczenia.

> [...]
> że takie występują - wszystko jest przewidywalne, kwestia ilości danych i

Gdybys przeczytal ta ostatnia publikacje P.Duesberga ktora Ci podalem, to
zorientowalbys sie, co on i grupa innych naukowcow oraz dociekliwych osob
juz znalazli i co proponuja w tym zakresie. Publikacja jest ciekawa.

> Założę się, że nikt takich badań nie przeprowadzi przez najbliższe 20 lat.
> Gdyby to zrobić, straty koncernów farmaceutycznych byłyby porażające, że
> użyję popularnego ostatnio słówka.

Przeprowadzono juz bardzo duzo badan. Wystarczy tylko przejrzec literature
naukowa zarowno opublikowana przez zwolennikow takiego podejscia do problemu
AIDS jak proponuje Duesberg, jak rowniez argumentacje naukowa jego przeciwnikow.

W przypadku AIDS to rzeczywiscie duza strata dla konceronow farmaceutycznych
by byla:)
Narazie wiec nie ma co liczyc na to, aby te alternatywne metody
zdobyly wieksza popularnosc, bo lekarze sa jak widzisz raczej scepytycznie
nastawieni.

Leczyc tylko farmakologicznie jest duzo prosciej i nie wymaga az takiego
pracochlonnego zaangazowania w proces leczenia pacjenta.
A i firmy farmaceutyczne tego typu medycyne popieraja i sponsoruja
np. uczelnie medyczne czy niektore oddzialy szpitali (np. onkologiczne dla
dzieci w publicznych szpitalach w Kanadzie).

A ponadto, zastosowanie tzw. metod zintegrowanych w lecznictwie jest nadal
dosc kosztowna, alternatywna metoda leczenia - ale dla pacjenta.

No dobra, juz koncze, bo za chwile zacznie jakis podobno lekarz, nas
komplementowac okresleniami typu: debil, idiota lub wariat:)))))

66. Data: 2008-01-04 13:09:38

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

67. Data: 2008-01-04 13:48:39

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jan 2008, tomek wilicki wrote:

> też lekarzom, którzy parę dni temu pierwszy raz dowiedzieli się o
> alternatywnych publikacjach nt związku HIV z AIDS

na razie wiadomo, że nie chorują Ci, którzy nie zarazili się wirusem -
np. zakonnice. Natomiast chorują osoby z grupy ryzyka. Więc chyba
nie ma co wątpić w istnienie czynnika zakaźnego jakim jest retrowirus?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

68. Data: 2008-01-04 13:49:29

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darked <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
> naukowcem jak Kaszpirowski jest onkologiem -> z naukowcami
> pracujacymi nad AIDS przestal miec cokolwiek wspolnego dawno temu:
uesberg&hl=3Den&lr=3D&st=
> [...]
>
> Wreszcieciecie zdan jest typowe jesli nie do konca wiadomo co autor
> chcial przez zdanie zlozone powiedziec. No ale tacy Wielcy Sceptycy

No fajnie;)))))))))

> Mysle ze na tym etapie zakonczymy nasze wymiany. Trace czas.

Ja tez trace czas, ale jeszcze na ten Twoj post odpowiem.
Pracowalem naukowo w wielu osrodkach naukowych, m.innymi w jednej z
najlepszych placowek naukowych, ktora zajmowala sie badaniami podstawowymi
w dziedzinie medycyny (przedmiot badan: nowotwory)

Doskonale wiem jak sie przeprowadza badania, bo sam je wiele lat robilem:)

Niestety porozumienie z wiekszoscia naukowcow jest bardzo utrudnione, bo oni
widza nie czlowieka, ale tylko procesy na poziomie komorkowym, wiec czesto
po prostu to co robia moze byc wykorzystywane tylko i wylacznie do
wyprodukowania nowego leku, a nie do faktycznego wyleczenia pacjenta.

Jesli chodzi o Duesberg'a, to nie jest on w tej chwili sam. Temat podjelo
wielu naukowcow, pomimo, ze zostali skazani na pewien ostracyzm srodowiska.

Rzeczywiscie trzeba byc niezlym wariatem, aby isc pod prad, kiedy mozna
spokojnie tluc kase na chorych, ktorych nie brakuje i nigdy brakowac nie
bedzie, zwlaszcza, ze ich zacznie niebawem jeszcze przybywac.

Na szczescie troche tych wariatow na swiecie jeszcze jest i mozna na ten
zaklamany, obludny swiat patrzec z jakas nadzieja.

Wiecej juz nic do dodania na ten temat nie mam i zycze Ci zrowka oraz abys nie
trafil kiedy zachorujesz, do lekarza ktory ma takie samo podejscie do
problemow zdrowia, jak Ty.

69. Data: 2008-01-04 13:54:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Jan 2008, tomek wilicki wrote:

> Ideałem by było znaleźć czynniki, które sprawiają że u zakażonego HIV
> rozwija się AIDS.

przecież to już wiadomo, to co udowadniać?

P.

70. Data: 2008-01-04 14:19:35

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> na razie wiadomo, że nie chorują Ci, którzy nie zarazili się wirusem -
> np. zakonnice. Natomiast chorują osoby z grupy ryzyka. Więc chyba
> nie ma co wątpić w istnienie czynnika zakaźnego jakim jest retrowirus?

Jakis czynnik zakazny istnieje, ale jak wiadomo swiat nie jest sterylny.
Nosiciele H. pylori, tez nie wszyscy choruje. Przyklady mozna mnozyc.
Mysle ze, warto by bylo to co ponizej kolejny raz cytuje wziac jednak pod uwage:

* An interesting article appeared in New Scientist a couple of years ago. It
turns out that H. pylori lives in &#8220;around half the world&#8217;s
population&#8221; and &#8220;in
parts of the developing world as many as 90 percent of the population carries
the bug,&#8221; but &#8220;only a fraction of these people ever get sick&#8221;
(Hamilton 2001).
Thus it may be a commensal after all. Of more concern is that it may protect
against esophageal cancer, a disease that is recently on the rise even as
rates of H. pylori carriage are falling. The question of whether it is wise to
eradicate H. pylori thus remains open. Such is the nature of science: to march
on. To Marshall&#8217;s credit, I found the article linked from his own H. pylori

Jesli chodzi o AIDS, to juz sporo wiadomo, ale to nie znaczy, ze wszyscy
lekarze o tym wiedza i chca wiedziec. Ciagle lekcewazy sie w lecznictwie,
istotne zagadnienie jakim jest relacja: wirus/bakteria- host.

zapach.. dymu, zapalek.. :)
dziwna grypa, straszne bole
cilest - pytanie
Suchy kaszel