Re: przepisy, klasa integracyjna, zmiana szkoły

From: "miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: przepisy, klasa integracyjna, zmiana szkoły
Date: Thu, 26 Jan 2006 21:21:42 +0100

"Xena" <t...@l...fm> wrote in message
news:drb93q$4ds$1@atlantis.news.tpi.pl...

[ciach wszystko]

Nie wiem, czy są jakieś przepisy (pewnie są), ale skąd przypuszczenie, że do
klas integracyjnych będzie dość chętnych, żeby tylko takie były w szkole?
W Adama podstawówce (też integracyjnej) na 6 klas z jego rocznika były tylko
2 klasy integracyjne. Reszta - zwyczajne.
To raz, a po drugie....
Gdyby te dzieci z problemami podzielić na wszystkie klasy w szkole (skoro
wszystkie klasy mają być integracyjne) to niczym się te klasy nie będą
różniły od zwyczajnych (bo w każdej zwyczajnej też są pojedyncze dzieci z
problemami). Różnica będzie tylko jedna - będą miały dwóch nauczcycieli i
mniejszą liczebność. Nie powiedziano Wam przypadkiem między zdaniami, że tu
chodzi o ratowanie miejsc pracy dla nauczycieli w kontekście niżu
demograficznego?
Anka