Re: przepisy, klasa integracyjna, zmiana szkoły

From: "@nn" <a...@p...pl>
Subject: Re: przepisy, klasa integracyjna, zmiana szkoły
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Date: Thu, 26 Jan 2006 21:54:45 +0100

miranka napisal(a):

> Nie wiem, czy są jakieś przepisy (pewnie są), ale skąd przypuszczenie, że
> do klas integracyjnych będzie dość chętnych, żeby tylko takie były w
> szkole? W Adama podstawówce (też integracyjnej) na 6 klas z jego rocznika
> były tylko
> 2 klasy integracyjne. Reszta - zwyczajne.

O własnie!
W naszej szkole też nie wszystkie klasy są integracyjne, bo nie jest to
szkoła integracyjna a szkoła z oddziałami integracyjnymi - a to chyba
różnica :)

> Różnica będzie tylko jedna - będą miały dwóch nauczcycieli i
> mniejszą liczebność.

Dwóch albo i trzech :), poza tym u moich dzieci w szkole klasy integracyjne
na ogół są lepiej wyposażone (komputer, telewizor, nowe meble, tablica
itp,itd), maja więcej zajęć na basenie itp.
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******