Re: przepisy, klasa integracyjna, zmiana szkoły

From: "Xena" <t...@l...fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: przepisy, klasa integracyjna, zmiana szkoły
Date: Fri, 27 Jan 2006 00:05:47 +0100

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43d952c5$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Xena"

> Dobrze powiedziała, jak wszyscy się zgodzą posłać do integracyjnych albo
> zapiszą gdzie indziej, to nie będą musieli zwykłych klas tworzyć. Takie...
> niedopowiedzenie zastosowała. ;)

Oby to była prawda!

> Jak należysz do rejonu, to z urzędu jesteś zapisana, bez podania. Jak
chcesz
> poza rejon, to piszesz podanie do dyrektora, przyjmuje jeżeli ma miejca; o
> przyjęciu dzieci spoza rejonu decyduje kolejność zgłoszeń (zazwyczaj).
Teraz
> jasno?

Teraz jasno. Czy pisząc podanie do dyrektora szkoły spoza rejonu musze
informowac mojego dyrektora, że takie podanie złożyłam?

> Niżej podaję przecież.

> Lepiej. Żeby Twoje dziecko trafiło do odziału integr. TY musisz wystąpić z
> takim wnioskiem :)). Sama szkoła nie może Ci dziecka zapisać, a już wbrew
> Tobie to nie ma mowy choćby się zesmarkali :)

Kurde, zatem dzięki za ta informację , przeczytam ją potem na spokojnie i
może wyjdzie mi takie samo myślenie, jak Tobie. Na razie mnie ten stress
zżera.

> Więc spokojnie i bez nerw. Jeżeli się nie zgodzisz, a pewnie nie będziesz
> jedyna, to w szkole rejonowej MUSI być mejsce dla Twojego dziecka w klasie
> ogólnej. MUSZĄ taką klasę zrobić.

I Ania będzie jedyna w klasie? ;-)

> Dobrze interpretujesz.
> HaNkA, potwierdź, bo nie wierzy kobita z tego stresu. :))

Właśnie że interpretowałam źle. Teraz rozumiem co masz na myśli. Chyba
faktycznie zwrot "na wniosek rodziców..." ma tu kluczowe znaczenie - że to
ja musze chcieć i im o tym powiedzieć a nie odwrotnie. Mam nadzieję, że nie
będę musiała się sądzić ze szkołą albo urzędem miasta ;-)

pozdrawiam
Tatiana, kamień (przynajmniej chwilowo) z serca