Re: "przyklad" dla spoleczenstwa

From: "Krzysztof Grodon" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "przyklad" dla spoleczenstwa
Date: Sun, 14 May 2006 09:12:37 +0200

Witam

> PS: reszte twoich bredni wycialem, wybacz. ;)
Co do slowa "brednie" - swiadczy ono o Tobie, nie o tresci moich wycietych
slow, dotyczacych faktow z zakresu finansowania ochrony zdrowia w Polsce.
Skoro nie jestes w stanie sie do nich ustosunkowac i przedstawic
kontrargumentow dyskusje uwazam za zakonczona. Ja ze swojej strony dziekuje
za utwierdzenie mnie w przekonaniu, ze w zakresie poziomu swiadomosci
spoleczenstwa w sprawach m.in. ochrony zdrowia jest jeszcze wiele do
zrobienia.

pozdrawiam
Krzysztof Grodoń