Re: przykre zdarzenie...

Data: 2003-05-15 18:32:45
Temat: Re: przykre zdarzenie...
Od: "symbionista" <s...@w...pl>

<h...@o...pl> napisał(a):

[...]
> a dlaczego chcesz zapomnieć? :)
> chcesz, żeby jutro znów Ci się przytrafiło?
> i pojutrze... i popojutrze ?
> chcesz, żeby całe Twoje zycie było takim pasmem przykrych zdarzeń?
> hę?

W tej chwili czuje sie fatalnie i wolalbym przynajmniej stlumic
to uczucie. Gdybym mogl o tym zapomniec, choc na
jakis czas, poczulbym sie lepiej.

> jeśli się raz sparzyłeś to lepiej pamiętać
> "że niebezpiecznie jest bawić się zapałkami"

...zawsze jestem ostrozny. Staram sie byc takze
pomocny. Niestety dzisiaj sie przekonalem, ze
jestem takze naiwny.....

> PS. często zmieniasz nick'a? ;)

a jak czesto wciskasz Ctrl+F3? ;-))

> "błazen królewski"