ptasi móżdżek?

11. Data: 2015-07-25 18:33:25

Temat: Re: ptasi móżdżek?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mp0b7b$het$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:55b36c7b$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...

>Latanie, owszem, to zdolności godne podziwu, zwłaszcza
>dla ludzi stąpających się po ziemii i zawsze tęskniących
>o przestworzach, o wolności i poruszaniu się w 3D zamiast 2D.

Opatronk... podmień sobie latanie, na dwunożne podskakiwanie.

>Ale ja tam podziwiałem zdolności intelektualne
>a nie motoryczne tego ptaka. Nie chodziło mi o fakt
>wzięcia do dzioba kawałka chleba i wrzucenia go
>do wody ani zdolność jego wyłowienia z wody
>aby wrzucić do wody jeszcze raz - chodziło mi o te
>zdolności intelektualne które pozwoliły ptakowi
>na połączenie myśli potrzebnych do użycia chleba
>jako przynęty i skutecznego złowienia na nią ryby.
>Używanie narzędzi, zwłaszcza zrobionych przez siebie
>uważa się bowiem za przejaw inteligencji, tutaj u ptaka.

Misiu - polecam zapoznać się z paradoksem Moraveca.

Posługujesz antropomorfizmem z niezdarnością plebana ze średniowiecznej
wiochy.

12. Data: 2015-07-25 18:49:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Opatronk...

Że co? :-)

> podmień sobie latanie, na dwunożne podskakiwanie.

A po co?

> Misiu - polecam zapoznać się z paradoksem Moraveca.

My tu nie rozmawiamy o komputerze czy robocie lecz
o ptakach... Co z tego że w AI łatwo jest implementować
to czy tamto? To nie jest tematem wątka...
Komputery i procesory powstały od początku aby
pomagać człowiekowi w zadaniach "inteligencji"
a nigdy nie działały w sferze sensoryczno-motorycznej.
Więc jest w tej dziedzinie duzy niedorozwój :-)

> Posługujesz antropomorfizmem z niezdarnością
> plebana ze średniowiecznej wiochy.

Popracuję nad tym, dzięki za konstruktywne uwagi ;-)

13. Data: 2015-07-25 19:22:59

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 17:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

> Dla mnie chodzenie, miszczu

zes Ptasiek?

--
gazebo

14. Data: 2015-07-25 20:38:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 25.07.2015 o 17:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>zes Ptasiek?

ziew

tubylerczykom spełły fajle

15. Data: 2015-07-25 20:41:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>My tu nie rozmawiamy o komputerze czy robocie lecz
>o ptakach...

I że niby mózg to taka magiczna skrzynka, której nie dotyczą pojęcia mocy
obliczeniowej itp. Bardzo tęsknisz za duszą, misiu. Jak większość
antyteistów.

16. Data: 2015-07-25 21:22:20

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 20:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

> ziew
>
> tubylerczykom spełły fajle
zle przyswajasz

--
gazebo

17. Data: 2015-07-25 22:11:24

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> I że niby mózg to taka magiczna skrzynka, której nie dotyczą pojęcia mocy
> obliczeniowej itp.

Nic takiego nie twierdzę.

> Bardzo tęsknisz za duszą, misiu. Jak większość antyteistów.

Wmawiasz sobie...

18. Data: 2015-07-25 22:42:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Nic takiego nie twierdzę.

A jednak. Może doczytaj w wikipedii, że paradoks nie ma nic wspólnego z
procesorami, a dotyczy ogólnie "inteligencji" zarówno tej biologicznej jak
sztucznej.

Standardowo tak się z tobą właśnie gada, gdy wychodzi ześ dyletant - zamiast
podziękować za naukę, ewentualnie zażądać więcej, w ostateczności
zamilczeć - wolisz walczyć o swoją nędzną, nic nie wartą "RACJEM!!!". Cecha
charakterystyczna dla niedowartościowanych umysłów.

19. Data: 2015-07-25 23:24:07

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> A jednak.

A jednak nie mówiłem. To Ty tak wywnioskowales i z własnymi wnioskami
dyskutujesz.

To sie nazywa stawianie chochoła, zdaje się...

> Standardowo tak się z tobą właśnie gada,

Kto Ci każe gadać? Nie gadaj i nie narzekaj.

> gdy wychodzi ześ dyletant - zamiast podziękować za naukę,

Skad u Ciebie tyle checi aby Ci dziekowano?
Jakis niedowartościowany jestes... He he.

20. Data: 2015-07-26 08:39:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>A jednak nie mówiłem. To Ty tak wywnioskowales i z własnymi wnioskami
>dyskutujesz.

Ja w odpowiedzi na argument paradoksu Moraveca napisałem poniższe?

[...]

Tak to jest jak się czyta tylko dwa zdania więcej niż nagłówek, a
wystarczyło byś przeczytał, tak jak wspomniałem, przynajmniej cały artykuł w
Wikipedii. Niedorozwoju.

Dobrej nocki:-)
Czekamy na ekskomunikę
Szwecka tradycja
Co widzimy?
Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.