Re: puste gadanie

Data: 2001-12-05 20:25:51
Temat: Re: puste gadanie
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl>

Jerzy drogi - chciales przykladu na ceny centrow ogrodniczych - to masz!
1. Brzoza - wielkosc ca 2.50 cena w centrum ogrodniczym Krakchemia w
Krakowie - 120 zł, cena w takim dużym centrum, jak się jedzie na zakopane
około 90 zł. Cena w szkólce leśnej - do wyboru kilka - od 8 do 12 zł.
Sosny - wielkosc około 40 cm. - cena w centrach ogrodniczych kilkanaście
złotych, w szkółkach leśnych - PONIŻEJ Złotówki.

Tylko błagam nie dyskutujmy znowu o wyższości centrów ogrodniczych, że tam
specjalnie ukształtowana bryła poprzez to, że ludzie tam pracujący każde
drzewko lulają na specjalnej podusi! G prawda! Nawet, jesli zmarnuje sie 5%
materialu - to nic nie uzasadnia tak drastycznych roznic w cenie -
przykladow mam wiecej!
Wojtek