Re: pyszne kurki w srodku zimy...

Data: 2001-01-19 14:28:59
Temat: Re: pyszne kurki w srodku zimy...
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl>

..

> Prawdziwków nierobaczywych w sklepie jeszcze nie widziałam... Raz się dałam
> skusić i wszystkie wyrzuciłam...
> Podgrzybki i owszem kupuję, ale zawsze sprawdzam każdego grzyba, czy nie ma
> wkładki mięsnej...

w tym roku na wigilie kupilam suszone podgrzybki..koszmar...potem
sprawdzilam pokrywke od garnka w którym sie gotowaly- dawno nie
widzialam tyle robaków..nie powiem ile jeszcze bylo w
grzybach...odrzucilo mnie totalnie.
Zastanawiam sie czy w skupie przyjmuja ruszajace sie grzyby? bo sądząc
po ilosci robali na ilosc grzybów to musiala to byc jedna wielka ,
ruszajaca sie masa...
Wiecej grzybów suszonych juz chyba nie kupie.
pzdr
agi