pytanie do lekarzy

11. Data: 2001-09-21 12:28:06

Temat: Re: pytanie do lekarzy
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> slusznie, przede wszystkim lekarze nie znaja sie na Internecie
> a poza tym wielu w ogole nie umie czytac i pisac i to jest
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> powazny problem,

to sie jedynie nadaje do telewizji

12. Data: 2001-09-21 13:36:47

Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik <a...@p...onet.pl>:

[...]

> Ale jaja. Oto obraz lekarzy w Polsce. Kupe slow nie na temat. Zadalem
proste
> pytanie i zadnej odpowiedzi.

A czego się prostaku spodziewasz???
Napisał Ci już ktoś, żebyś chociaż dzień dobry powiedział.
Przyjęte jest również używanie na newsach skrótu TIA, na pewno nie
słyszałeś i miałeś pod górke do szkoły, biedaku.
Dowiedz się jeszcze że nie ma obowiązku odpowiadania na listy na
newsach.
Zwłaszcza sformułowane w tak bezpośredni sposób.
Proponuje przemyśleć swój sposób na życie.
Choć z drugiej strony to nie ma co ostrzegać nic tak nie uczy jak
oparzenie.

> Jedyna konkretna to ta, ze trzeba cenzure
> wprowadzic.

Wlazłeś to z butami to nie wiesz że o liście moderowanej była mowa
wcześniej.
Skoro nie miałeś chęci się zorientować to oszczędź sobie chociaż
manipulacji, bo chyba moderowanie to co innego niż cenzurowanie -
poczytaj sobioe dyskusje na nowych grupach o moderowaniu.

> Jasne. Lekarze, zwlaszcza ci na wysokich stolkach, w wiekszosci
> popierali komunistow, a na pewno nie byli nigdy za reformami.

Co to za koszmarne wnioski bez żadnego powiązania przesłanek!!!

> Panowie,

Raz powiedziałeś słusznie

> wezcie
> sie lepiej do roboty, nauczcie sie leczyc ludzi, bo strach wogole do
was
> chodzic po porade. Na poczatek

Na początek to opanuj chociaż podstawowe podstawy dobrego wychowania.

> rozwiazcie zagadke ze szczepionkami, ktora wam
> zadalem. Na wszelki wypadek zwroce sie do lekarzy na Zachodzie.
> adas

Powodzenia adasiu

--
pozdr
Gregg

13. Data: 2001-09-21 13:47:13

Od: k...@p...onet.pl (Paweł Kaczor) szukaj wiadomości tego autora

>potrafia
>>

>Domyslam sie, ze brak odpowiedzi wynika tez z pzryjetej w srod
>lekarzy zasady "nic za darmo"
>adas

Za darmo to się w mordę dostaje.

Oczywiście, że za porady lekarskie się płaci. Myślałeś, że nie? Aby móc
skorzystać z praw pacjenta na tej grupie, musisz uiścić comiesięczną
opłatę członkowską. Następnie, aby uzyskać poradę, musisz zarejestrować
się na grupie pl.sci.medycyna.rejestracja
(najlepiej w godzinach 7:30 - 8:30, bo później brakuje numerków),
następnie odwiedzić grupę pl.sci.medycyna.kolejka, i cierpliwie czekać
na tzw. POZWOLENIE NA ZABRANIE GŁOSU w skrócie PNZG (wydawanie pozwoleń
po godzinie 12:00). Pozwolenia wydaje Niezależny Obserwator Grupy
(dostępny pod mailem: N...@m...sci.pl).

Ponieważ w tym tygodniu funkcję NOG-a pełnię ja, nie łudź się, że po
tym co tu wypisujesz szybko otrzymasz pozwolenie PNZG.
Chyba, że uiścisz opłatę zadośćuczynną, patrz grupa:
pl.sci.medycyna.regulamin

Pozdrawiam

Paweł - on NOG duty till 24.09.2001

Tacy sami - a taca między nami.

14. Data: 2001-09-21 17:03:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (w razie czego z adresu prosze wyciac cyferki )
>
> Prostakiem to ty mozesz swego szefa nazywac. Od lekarzy w Polsce niczego
dobrego sie nie spodziewam. Zeruja tylko na nieszczesciu ludzkim. Jest masa
przykladow wmawiania nowotworow po to tylko zeby skasowac od rodziny pieniadze.
To zwyrodnienie! Mialem nadzieje, ze przynajmniej na tak proste pytanie
odpowiedza. Jedyna reakcja jest ujadanie, typowe dla tej grupy. Ambicji nawet
tyle nie maja zeby dorownac lekarzom na Zachodzie, bo i po co skoro konkurencji
w kraju nie ma. Ale pieniazki biora rowno. Co do przywitan, powitan itp. (ta
grupa uwielbia pozoranctwo) to wyciagaja reke, z reguly, nie po to zeby sie
przywitac. Pacjenci traktowani sa gorzej niz zwierzeta! Dokladnie tak jak
opisal to w innym mailu tutaj niejaki Kaczor. Rzeczywiscie, juz niejeden raz w
morde pacjent dostal od pijanego lekarza z pogotowia. Caly szereg ludzi umarl
przez nich. Mowiono o tyn niejednokrotnie w TV jak to szpital, pogotowie czy
pojedynczy lekarz odmowil pomocy w wyniku czego pacjent zmarl. Wiecej pokory, a
mniej bezczelnosci! A przede wszystkim wiecej wiedzy zycze.
A tak nawiasem mowiac pewien drobiazg: co z ta szczepionka? Wpadliscie moze na
jakis trop?
Zreszta, szkoda na was klawiatury.
adas

15. Data: 2001-09-21 17:26:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> oblugiwac Internetu. Potrafia tylko sie klaniac. No, moze nie tylko...

Dziwisz się, że Ci nie odpowiadają? Jakby ktoś mnie tak potraktował, jak Ty
(no, lekarze, bierzta klawiatury i odpowiadajta, bo sie pytam!), to choćbym
wiedział, to bym nie powiedziała.

Justyna, bez odbioru

16. Data: 2001-09-22 13:28:38

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:11ac.00000006.3bab3045@newsgate.onet.pl... >
> Ale jaja. Oto obraz lekarzy w Polsce. Kupe slow nie na temat. Zadalem proste
> pytanie i zadnej odpowiedzi. Jedyna konkretna to ta, ze trzeba cenzure
> wprowadzic. Jasne. Lekarze, zwlaszcza ci na wysokich stolkach, w wiekszosci
> popierali komunistow, a na pewno nie byli nigdy za reformami. Panowie, wezcie
> sie lepiej do roboty, nauczcie sie leczyc ludzi, bo strach wogole do was
> chodzic po porade. Na poczatek rozwiazcie zagadke ze szczepionkami, ktora wam
> zadalem. Na wszelki wypadek zwroce sie do lekarzy na Zachodzie.

ty natomiast jestes typowym przykladem polskiego pacjenta ktoremu
wszystko sie nalezy i nawet przy stole na cioci na imieninach
kiedy tylko sie dowie, ze siedzi kolo niego lekarz postanowi
wyleczyc sie tak przy okazji.
czy o lekarzach na zachodzie wiesz cos z autopsii czy tylko
ze stereoptypow? powiem ci, ze powinienes sie cieszyc ze mieszkasz
w Polsce, bo na zachodzie nie ma czegos takiego jak
darmowa konsultacja, za wiedze lekarza trzeba placic. nie po
to studiowal 6 lat i placil ciezkie pieniadze, zeby teraz
rozdawac swoja wiedze jak dr. Judym.
na zachodzie tez i pacjenci sa inni, maja wiekszy szacunek
do lekarza i nie lecza sie "tak przy okazji".
to ze ci ktos nie odpowiedzial nie oznacza, ze cie nie
lubi jako przedstawiciela pacjentow, po prostu lekarze
sa tak zajeci i zmaczeni, ze sledzenie postow na grupie
medycyna jest fizycznie niemozliwa.
proponuje, zebys po prostu zasiegnal porady u swojego
lekarza.
iwona

17. Data: 2001-09-22 15:24:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniej bezczelnosci! A przede wszystkim wiecej wiedzy zycze.
> A tak nawiasem mowiac pewien drobiazg: co z ta szczepionka? Wpadliscie moze

po tych wszystkich bzdurach wypisywanych przez tego rozgoryczonego internaute
mysle tyklo o jednym:

MODERATORA!!!!!

adam

18. Data: 2001-09-22 15:47:19

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> darmowa konsultacja, za wiedze lekarza trzeba placic. nie po
> to studiowal 6 lat i placil ciezkie pieniadze, zeby teraz

Trzeba rozroznic wiedze od informacji.
Wszyscy studiuja i wszyscy maja wiedze.

Pytania na grupie nie dotycza przeciez zadnej wiedzy, tylko informacji.
Informacji ktora jest dostepna w internecie.

I trudno placic za odpowiedz na pytanie, czy ma Pani cukier, albo wode
utleniona.

> na zachodzie tez i pacjenci sa inni, maja wiekszy szacunek
> do lekarza i nie lecza sie "tak przy okazji".

nigdzie sie tak nie lecza, bo i po co

> to ze ci ktos nie odpowiedzial nie oznacza, ze cie nie
> lubi jako przedstawiciela pacjentow, po prostu lekarze
> sa tak zajeci i zmaczeni, ze sledzenie postow na grupie
> medycyna jest fizycznie niemozliwa.

Niekoniecznie.
Wlasnie medycyna internetowa przyszla ze Stanow i tam setki lekarzy
siedza pod internetem i czekaja na pytania od pacjentow.
Wystarczy przejrzec grupy medyczne.
A bardzo wiele medycznych uczelni udziela pacjentom darmowych porad
przez internet,
poczawszy od raka, a skonczywszy na seksie.

Gdyby wprowadzic w medycynie systemy wyposazone w sztuczna jazn,
calkowicie przejmujace prace administracyjna, to lekarze mogliby
poswiecic pacjentom i 5 razy wiecej czasu.

Ale w Europie, Niemczech, Francji, Angli, to prawnicy i lekarze siedza
codziennie godzinami na internecie i udzielaja konsultacji bezplatnych.
Tak pracuja na swoich pacjentow, ich uznanie i swoja przyszlosc.

19. Data: 2001-09-22 19:53:48

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa tak zajeci i zmaczeni, ze sledzenie postow na grupie
> medycyna jest fizycznie niemozliwa.
> proponuje, zebys po prostu zasiegnal porady u swojego

Wlasnie wrocilem z Zachodu, konkretnie z Wloch. Leczono mnie tam zupelnie za
darmo, choc bylem ubezpieczony. Po prostu z dobrego serca. To co sie tu
wypisuje przekaze do Naczelnej Izby Lekarskie, do prasy, TV i gdzie tylko sie
da. To juz nie jest skandal, to zwyczjne dranstwo i zwyrodnienie. Cyt.: "za
darmo to mozna tylko w morde dostac". Jesli to napisal lekarz, odpowie za to.
Obowiazkiem lekarza jest niesc pomoc zawsze i wszedzie. W przeciwnym razie
niech idzie roznosic telegramy, tam daja kieszonkowe.
adas

20. Data: 2001-09-22 19:59:25

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym co tu wypisujesz szybko otrzymasz pozwolenie PNZG.
> Chyba, że uiścisz opłatę zadośćuczynną, patrz grupa:

Ten tekst przekaze Izbie Lekarskiej, prasie i TV do publicznej wiadomosci o
stanie swiadomosci polskich lekarzy.
adas

Pytanie o urologa
Nadzerka