Re: pytanie o lek

Data: 2006-07-08 07:58:31
Temat: Re: pytanie o lek
Od: "Karolina" <k...@w...pl>

Proponuje wziac 1 gram aspiryny, najlepiej w tabletkach musujacych, albo
ketonal, jesli jest w domu, albo ibuprom czy naproxen. Dobrze by bylo tez
posmarowac to miejsce zelem z naproxenem. Powinno pomoc. Mnie takie
zapalenie trzymalo ok tygodnia, niestety... Pozdawiam!
Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...