Re: pytanie o paznokcie

Data: 2002-09-02 20:07:46
Temat: Re: pytanie o paznokcie
Od: "Karka" <k...@i...pl>

Ja rowniez preferuje dlugie! I obowiazkowo pomalowane! Na szczescie mam
smukle dlonie i palce - do tego dluzsze paznokcie i zaraz wyglada sie
lepiej! ;-) Krotkie, a juz w ogole niepomalowane, kojarza mi sie z
niedbajaca o siebie" szara myszka" ! A poza tym, nie oszukujmy sie - te,
ktore moga pozwolic sobie na zapuszczenie pazurkow - robia to! Te zas,
ktorych paznokietki sa slabe,cienkie,porozdwajane lub co tam jeszcze z nimi
innego sie dzieje,nie maja wyjscia - musza byc za krotkimi!
A poza tym, slyszac mruczenie mojego ukochanego, podczas delikatnego
drapania go po pleckach.........badz jek rozkoszy,gdy moge sie nimi wbic
podczas......ach! W tych chwilach ciesze sie, ze mam je na tyle zdrowe i
twarde, by moc sprawiac mu te przyjemnosc.....;-)

--
Serdeczne pozdrowionka.
KARKA ;-)