Re: pytanko!!!

Data: 2004-04-27 01:40:07
Temat: Re: pytanko!!!
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl>

On Sun, 25 Apr 2004 22:55:21 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Akuratnie, jesli mnie masz na mysli to sie mylisz. Znam i posiadam ksiazki
>irydologiczne, znam paru irydologow, przygladalem sie rowniez ich pracy i
>diagnostyce. I nieskromnie mam wrazenie, ze o tym tez wiem wiecej od Ciebie.

No to mnie zmyliles ;)

>Widze jednak, ze slepo wierzysz w irydologie,

Gdzie to widzisz?

>natomiast medycyne z latwoscia krytykujesz

Krytykuje tylko to co widze. A u znajomego irydologa moglabym
krytykowac najwyzej znajomosc polszczyzny - smiesznie mowi po polsku.
Ale to akurat jest sympatyczne :)

>( pomijam krytyke mojej osoby, bo jak zauwazylem dalej nie
>dopuszczasz ),

Przepraszam jesli cos takiego sie znowu zdarzylo, ale to chyba bylo
zanim mnie zganiles? Znaczy zanim to przeczytalam.

>smutne jest, ze krytykujesz prawie wszystkich lekarzy,
>ktorych spotkalas. Nie wiem, czy faktycznie wszyscy na to zasluzyli i masz
>pecha, ze takich spotkalas, czy tez po prostu lubujesz sie w dowalaniu im
>dookola.

Tak. Mam takie zboczenie - dowalam lekarzom. Co jeszcze mi
zasugerujesz?

>Moge zrozumiec, ze "wszyscy w Polsce to lekarze i prawnicy i znaja
>sie na tym dobrze", ale Twoje przekonania w tym wzgledzie przerastaja nawet
>to.

Nie rozumiem o co chodzi, nie jestem przekonana ze wszyscy w Polsce to
lekarze i prawnicy... ??

>Mnie to osobiscie nie szokuje, bo wiele rzeczy w zyciu widzialem,
>martwie sie jednak, ze zawierzysz tylko pseudomedycynie, co moze sie
>skonczyc ( nie daj Boze ) dla Ciebie zle.

Nie martw sie, zawierze tylko temu, kto wzbudzi we mnie zaufanie. Mam
nadzieje, ze nie bedzie to kulawy medycznie i psychicznie lekarz.
Mam jeszcze pytanie - czy kregarstwo zalicza sie juz pod medycyne
konwencjonalna czy nie? Bo moja kolezanka dlugo leczyla sie na serce u
bardzo madrych lekarzy medycyny, ktorzy tak ja leczyli, na serce
oczywiscie, ze nic z tego nie wynikalo. Pan Kregarz stwierdzil ze bole
serca sa zwiazane z kregoslupem - cos tam jej ponastawial i
dziewczynie serce sie wyleczylo.

>Coz, Twoja wola krytykowac. Ciekawym, kiedy to napisalem glupoty - mozesz mi
>zacytowac? Bo jesli ich nie zacytujesz - oczekuje przeprosin. Uwazam, ze w
>zadnym poscie glupot nie pisalem i twardo bede przy tym obstawac.

Moim zdaniem wstyd okulisty ze nie wykrywa zlamanych palcow jest
glupota. No ale to tylko moje zdanie.

>Na marginesie - rowniez moja odpowiedz na Twoj post irydologiczny nie byla
>wzieta z sufitu - przeanalizuj dobrze co napisalas i polacz z moim
>komentarzem - moze cos jednak przeoczylas?

Nie wychodzi mi to. Odpowiadanie na pytania "Co autor mial na mysli"
zawsze bylo dla mnie trudne.

>A to co okreslasz, ze madre....to medycyna wlasnie Sabinko.

Wiem :)

>Jakos chyba dalej doprawiasz niz poprawiasz.

Hm, nie zauwazylam. Jesli jeszcze raz cos takiego zrobie, prosze zwroc
mi uwage ale ze wskazaniem miejsca gdzie to zrobilam.

>Odpowiedz wymijajaca, ale moge zrozumiec, w koncu brak argumentow.

:)

To powiedz casusie kto Ciebie uczyl dyskutowania. Udzielania
wymijajacych odpowiedzi zamiast odpowiadania wprost, zniechecania do
zadawania pytan, wmawiania komus czegos ...?
Albo nie odpowiadaj lepiej bo boje sie ze znowu sie zacznie.

>Czyzby Ci google wysiadlo?:-)

No wlasnie - wymijajace odpowiadanie.
Znam podstawowe znaczenie emotikonow i umiem ich uzywac. Ze na jakiejs
stronie wyczytales, ze mozna napisac beleco i zrobic po tym powyzszy
emotikonek to bedzie ok - nie znaczy ze to jest jakas regula ktora
wszyscy zrozumieja.

Dobrej nocy zycze.

--
Pozdrawiam, Sabina