Re: pytanko!!!

From: Sabinka <s...@c...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pytanko!!!
Date: Tue, 27 Apr 2004 21:06:56 +0200
Sender: g...@p...onet.pl@193.19.104.194

On Tue, 27 Apr 2004 19:30:19 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>> Gdzie to widzisz?
>
>W Twoich postach.

Przyklad poprosze.
Zdaje mi sie ze co innego pisalam - ze nie wiem czy dziala, ze nie
moge oceniac bo za slabo znam, ze nikogo nie namawiam bo nie wiem czy
dziala itp.

>Ot dowod:-)

Na?

>Wyciagnelas z kontekstu. Zacytuj swoj post i dodaj moja odpowiedz - wtedy
>tez glupota?

Tez. Posta cytowac nie bede bo szanuje modemowcow - jak kto chce to
znajdzie. W moim poscie, na ktory odpowiadales, mowilam wiele rzeczy,
np. "pozdrawiam Sabina" albo ze doktor nazywa sie Zukow - wiec nie
potrafie swojego listu potraktowac jako calosc, tym bardziej z Twoim
razem. Wiec jesli nie chcesz mnie naprowadzic na to o co Ci chodzilo
to skonczmy temat prosze, tym bardziej ze coraz mniej mnie Twoj wstyd
interesuje.
BTW - czy Ty tez uwazasz ze jesli ktos obserwuje teczowke (jak np. ja
godzine temu swojemu narzeczonemu) - zajmuje sie okulistyka? Moze
faktycznie tak jest a ja mam spaczone pojecie okulistyki.

>A na marginesie - co jest glupota w moim stwierdzeniu? Ze zarzuci sie mi, ze
>nie wykryje czegos spoza mojej dyscypliny?

Nie. To ze jako specjalista chorob oczu sie wstydzisz ze nie wykrywasz
zlamanych palcow. Irydolog moglby sie tego wstydzic. W przypadku
okulisty jak dla mnie to bez sensu.

>Ano wlasnie - rozszerz swoja opinie, nim odpowiem. Aby sie nie zaczelo.
>Lepiej moze wyprostuj?:-)

Ktora opinie?
Czy moze usmieszek tym razem oznacza ze moge ten akapit zignorowac?
Jesli moge to mozesz zignorowac i ten moj.

>Nie, nie - to nie wybieg, to IQ :-)

No tak. Ja udzielam wymijajacych odpowiedzi a Ty masz IQ. To wszystko
tlumaczy. Wiec skonczmy temat, bo bez IQ i tak nigdy nie zrozumiem
czego sie wstydzisz czy nie wstydzisz i co znacza Twoje emotikonki.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl