Re: OT - sprzeczanki ;) (Re: pytanko!!!)

Data: 2004-04-27 21:33:32
Temat: Re: OT - sprzeczanki ;) (Re: pytanko!!!)
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl>

On Tue, 27 Apr 2004 22:46:35 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Sabinko, czy Ty wogole wiesz, co chcesz powiedziec? Bo zakrecasz na calego i
>nawet negujesz swoje wlasne mysli. To Ty powiedzialas, ze jest dziwne. Z
>reszta....niewazne, widze, ze lubujesz sie w zakrecaniu i czepianiu sie
>slowek....

Slowek to moze sie czepiam, ale przynajmniej nikomu nic nie wmawiam.
To Ty pierwszy powiedziales ze jest dziwne i to Ty potem zrobiles z
tego cos bezsensownego. Ja nie lubuje sie w zakrecaniu i czepianiu
slowek, tylko lubie kiedy ktos cos do mnie mowi jest swiadomy tego co
mowi.

>Nie wiem, co sie przyczepilas do tego wstydu i do mnie.

Bo mialam wrazenie ze przyczepiles sie do mojego posta a jak ktos sie
do moich slow przyczepia to lubie wiedziec o co mu chodzi.

>( tu masz przyklad o
>ktory prosilas ).

No to sie nie zrozumielismy. Sadzilam ze chodzi Ci o wypowiedzi na
boku, w sensie jakby obgadywanie. Jesli chodzi o krytyke w oczy to Ty
to tez robisz.

>Mam wrazenie, ze przestalas logicznie czytac postry, lub
>robisz to pobieznie....ale w koncu to nie moja sprawa.

Nie, po prostu cos mi sie zablokowalo i nie moge zrozumiec o co
chodzilo z tym wstydem i nikt mi nie chce wyjasnic :(

>Nie mowimy o odpowiedzialnosci i karalnosci lekarzy, tylko irydologow. Wiec
>nie obracaj kota ogonem. Irydolog nie bierze ZADNEJ odpowiedzialnosci - i o
>tym tutaj mowimy. Wiec np za stwierdzenie po obejrzeniu teczowki: ma Pani
>raka - prosze isc do lekarza - ta Pani moze dostac zawalu a on nie poniesie
>zadnej odpowiedzialnosci - a potem sie okaze, ze zadnego raka nie bylo...a
>irydologa jedynie wyrzuca ze zwiazku!!!!!Kumasz???

Mowisz ze obracam kota ogonem. A ja nie rozumiem czemu wyciagasz
odpowiedzialnosc irydologow a nie krytykujesz bezkarnosci lekarzy.
Wspomnialam, ze sasiadce lekarka wmawiala ze jej synek ma raka tylko
dlatego, ze mu sie paznokiec wrastal - bez zadnych badan - tak tylko
po spojrzeniu na palec. Powiedziala RAK - prosto w oczy. Ja od razu
powiedzialam, ze w takiej sytuacji pewnie bym dostala zawalu. No tak.
Ale ja odwracam kota ogonem. Tylko irydologowie powinni ponosic
odpowiedzialnosc za czyny. Irydologia be bo irydologa najwyzej
wyrzuca. Lekarza nikt nie wyrzuci ale lekarz cacy bo lekarz podpisal
rozne papierki o etyce.
Mialam nadzieje, ze zaczniesz bronic odpowiedzialnosci lekarzy. Ja o
tym wiem niewiele i mam nadzieje ze to co mowia np. w TV to nieprawda
- ze jest az tak zle. Ostatnio np. w jakims chyba amerykanckim serialu
o szpitalu byla scenka, w ktorej po operacji w ktorej nastapily
komplikacje, jakas rada lekarzy (byli to chyba po prostu wszyscy
lekarze pracujacy w szpitalu) dyskutowala nad tym, czy byly podjete
prawidlowe decyzje. Czy u nas jest cos takiego? To by juz bylo cos.

> A wiesz, ze mozna byc irydologiem i nie byc w zwiazku?

Tak.

> I jaka wtedy
>czeka kara za bledy w swojej czynnosci irydologiczniej????

Byc moze zadna. Wiec?

>nie

>Czy moglabys juz wreszcie zejsc ze mnie? Niedawno napisalas, ze juz nie
>bedziesz, ale widze, ze nie daje Ci spokoju i walisz dalej....upor kobiecy?

To nie wytykaj komus czegos co sam robisz.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl