rainbow

11. Data: 2009-02-18 14:13:07

Temat: Re: rainbow
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 14:40, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
wiadomościnews:080b0153-d8e9-4550-a4ea-1d62dd14d4a9@
v39g2000yqm.googlegroups.com...

> nie no pewnie, 15 czy wiecej lat uzytkowania rainbow to nie jest wyrobione
> zdanie :)
>
> przeczytaj prosze ze zrozumieniem to co napisalem na poczatku, ja nie
> twierdze ze to kiepski sprzet, czy ze ma mala ilosc zastosowan, wrecz sie z
> tym zgadzam, ale o co innego zupelnie mi chodzi

A to sobie kup, najlepiej taki, który sam jeździ po domu i sam parkuje
w ładowarce. Bo tak naprawdę napisałem co można zrobić odkurzaczem
wodnym o nazwie Hyla. Zwykły odkurzacz nie potrafi tego, a wodny robi
wszystko co zwykły plus to co zwykły nie potrafi i nie musisz go
oszczędzać, aby po twojej śmierci stanął w muzeum rodzinnym z twoją
urną na wierzchu...

12. Data: 2009-02-18 14:27:24

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:

> Użytkownik "Cleo" <k...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

> reasumujac, fajna zabaka na "duze" sprzatanie, ale do codziennego uzytku
> jak dla mnie sie nie nadaje

Potwierdzam, tez mam 13 letniego Rainbowa - efekty sprzątania są,
odkurzacz działa jak nowy, mimo że bez skrupułów wykorzystywałem go przy
remontach. Jedyny problem to obsługa przed i po sprzątaniu. Nie wiem ile
teraz kosztuje taki Rainbow, ale w nowym domu instaluje właśnie
odkurzacz centralny - nawet nie myślałem o tradycyjnym, a w 5 000 plnów
się powinienem zmieścić.

pozdrawiam,

mirek

13. Data: 2009-02-18 15:00:15

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Bo tak naprawdę napisałem co można zrobić odkurzaczem wodnym o nazwie
> Hyla.

widze ze nadal nie rozumiesz o co mi chodzi

14. Data: 2009-02-18 15:29:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:803944fc-a45f-446a-8736-680462f81922@
13g2000yql.googlegroups.com...

> widze ze nadal nie rozumiesz o co mi chodzi

He..he, nie skrywaj tej prawdy ostatecznej...

15. Data: 2009-02-18 16:09:22

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

> Inne zastosowania można sobie samemu wymyślić...

Biedaku, dales sie zrobic w konia i kupiles to teraz musisz chwalic.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

16. Data: 2009-02-18 17:34:41

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyny problem to obsługa przed i po sprzątaniu.

Kurde nie wiem - moze ja cos zle robie ?
Z czego sklada sie ta obsluga przed sprzataniem i po sprzataniu ?
WYciagam odkurzacz, odpinam zbiornik, wlewam wode, zapinam zbiornik,
sprzatam
koncze sprzatac, odpinam zbiornik, wylewam wode, plukam zbiornik, zapinam
zbiornik, chowam odkurzacz

Pewnie nie robie jakichs istotnych i czasochlonnych czynnosci - co jeszcze
sie robi (bo przeciez cos stwarza ten problem).

Tytulem wyjasnienia: odkurzacz kupili 10 lat temu rodzice, moze i 15 lat
temu - dawno. Dziala do dzis,
zepsula sie jakas rolka, naprawa 100zl. W tym czasie w domu pojawily sie
plytki i panele zamiast wszechobecnych dywanow wiec ostatnio rainbow po
prostu stoi ale te 10 czy 15 lat temu mialem okazje nie raz odkurzac caly
dom tym ustrojostwem. I nie pamietam kurde z czym to byl ten problem -
przypomnijcie mi ;)

Pozdrawiam

Kane

17. Data: 2009-02-18 18:14:02

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

> He..he, nie skrywaj tej prawdy ostatecznej...

tej ze ie rozumiesz tego co czytasz?
tego sie nie da ukryc

18. Data: 2009-02-18 18:20:09

Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:

> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości
.googlegroups.com...

> widze ze nadal nie rozumiesz o co mi chodzi
daj spokój przecież widać że chwilowo ma klapki na oczach
ja wogóle nie kupiłbym wodnego odkurzacza właśnie z powodów jw

19. Data: 2009-02-18 18:23:57

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 17:09, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
wiadomościnews:080b0153-d8e9-4550-a4ea-1d62dd14d4a9@
v39g2000yqm.googlegroups.com...

> Biedaku, dales sie zrobic w konia i kupiles to teraz musisz chwalic.

Wbrew takim mydłkom jak ty, zawsze wiem, co robię...
90% takich zrezygnowało i szuka sobie wspólników w rezygnacji, aby
zagłuszyć jołopa w kiepale, który bąka: a było sobie kupić...

20. Data: 2009-02-18 18:26:03

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:ceb36737-94e9-4cdd-9449-4f1156adb11a@
c12g2000yqj.googlegroups.com...

> tej ze ie rozumiesz tego co czytasz?
> tego sie nie da ukryc

Idź do powszechniaka, masz jeszcze szanse (znikome, co prawda) aby
nauczyć się opowiadać bajki bez morału.

Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
ilość CO w spalinach - junkers
SOFA
Zarówki halogenowe w duzej bance.
Czym zasilić LEDy 12V??