Re: rak i jego leczenie

Data: 2002-01-17 20:27:25
Temat: Re: rak i jego leczenie
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

W Szwajcarii jest instytut d/s raka, ktory wysylal bezplatnie preparat
antyrakowy do iniekcji otrzymywany na bazie jemioly ( tej rosnacej na
drzewach).
Procedura terap[eutyczna opiera sie prawdopodobnie na zasadzie
homeoterapii: podobne lecz podobnym.
Jemiola jest w pewnym stopniu nowotworem niektorych gatunkow drzew, stad
i analogia.

Szczegoly mozna znalezc w internecie.

Jacek